/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Chip til ps2
Fra : Jesper_wood
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 08-02-06 19:16

Hej Kandu brugere,

Jeg skal have en chip i min ps2. Har ikke selv kunne finde nogle der kunne gøre dette.
Bor i sønderjylland, så hvis i kan fortælle mig hvor jeg kan finde en side eller noget, ville dette være til stor hjælp.

Jesper

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-02-06 19:19

Prøv http://www.mm-vision.dk/ under playstation oppe til højre.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 08-02-06 19:22

Kan ikke finde et sted hvor de installer den, kan godt selv finde et sted at købe den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-06 19:32

http://www.chipinstallation.dk/ der står at denne er landsdækkende.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-06 19:34

Der er også denne, men så bliver du nød til at sende den

http://konsol-chips.dk/group.asp?group=51

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 08-02-06 22:35

Tak for de gode hjemmesider. Men der er stadig ikke nogle i Haderslev hvor jeg bor. Og har ikke mulighed for at køre landet tyndt efter dette.
Er der ikke nogle der kender en der kan i haderslev ?
Og ikke tager 595.- for det, det tager jo kun 30min maks.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-06 22:48

Du ved da vist ikke hvordan en chip til ps2 skal sættes i ??

Det er ikke sådan bare lige til, der er noget med 40 lodninger!!! Vi har været på den. Jeg ville sende den med posten til en der har forstand på det, og så glæde dig til den kommer retur

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 08-02-06 23:48

Hvis jeg vidste det ville jeg nok ikke spørge. FUCK HOVED
Men har fundet en der vil sætte en i !!!
10x lodning !!! Skovl

Annuller spørgsmålet
Fra : Jesper_wood

Dato : 08-02-06 23:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål