/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Mad til 1 års fødselsdag?
Fra : maria22
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 08-02-06 10:47

Jeg vil gerne tage noget med ned i dagplejen på min datters 1 års fødselsdag. De andre børn er lidt ældre end min datter. Hvad laver man?

Maria

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-06 10:54

Pølsehorn,frikadeller,agurk/gulerod stave til dessert kagemand eller is er altid et hit i dagplejen. Det var det mest brugte, da jeg var dagplejer og altid vellykket

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 08-02-06 10:56

prøv at se på denne.
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=34549
god fornøjelse
eskild

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-02-06 10:56

Hej de vil nok opleve det som større eller mere anderledes dag ved at du tager kage med istedet for mad. Et lys i kagen skal nok få dem op på dupperne.
ellers skal du nok allierer dig med dagplejemoderen for det er jo ikke sikkert hun har tid til at varme eller anrette maden.

tillykke med barnet

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 08-02-06 13:41

Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 08-02-06 13:41

Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 27-04-06 11:18

håber i havde en god dag
mvh eskild