/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Til Birgitta
Fra : TheRipley
Vist : 1023 gange
200 point
Dato : 07-02-06 21:22

Hej Birgitta,
Har først nu opdaget, at du er blevet superbruger
Så skal du da også have dine point som tak for din store opbakning til mit ryge stop.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-06 21:28

Den er mægtig "TheRipley", må jeg så få dine smøger.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-02-06 21:30

Eme, måtte du gerne, hvis jeg turde have nogen i huset.........

Jeg var da faldet i 1000 gange, hvis det havde været så nemt

Knus Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-06 21:32

Birgitta er blevet superbruger!

Der kan man bare se, hun har været så standhaftig, med at være "almindelig" bruger.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-02-06 21:36

Eme-> Jeg kan sende dig "Endelig ikke ryger" fra Easyway, var det noget?

Ans, det kan hun vel ligeså godt, det er de fleste jo alligevel, jeg er garanteret ikke den eneste der er blevet det, for at få 200 ekstra point at spørge for, Birgitta har da overvejet det

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-06 21:39

Nå det var ærgerligt, så må jeg bruge alm. brænde i brændeovnen.
Jeg har nemlig ikke røget siden 20 okt 2004
Jeg havde forresten 8 kartoner liggende det første halve år.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-02-06 21:49

Du er en modig mand, jeg ryddede både hus og bil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-06 21:57

Det er ingen kritik af Birgitta, hun var bare den sidste jeg havde troet, der ville blive superbruger.

I dag var jeg i et ikke ryger hjem i 7 timer, jeg klarede det uden abstinenser.

Men har taget lidt revance efter jeg kom hjem.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-06 21:57

Jammen jeg går lidt med seler og livrem en gang imellem. Tænk nu hvis jeg ikke ville holde op, så er det jo mange smøger at mangle.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-06 22:03

TheRipley.....................ska vi ta' hen til ans og "hygge" et par timer. Så ka' jeg ta' min fine Zippo stormtænder af blankpoleret messing med og måske få lov til at tænde.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-02-06 23:22

emme, du står på listen over personer jeg bare MÅ opleve live!

Det er bare SÅ flot at både Rippe og emme...og mig selv ikke at forglemme har holdt stand..

Jeg har ikke røget siden 3 nov. 2003 ..og min mand ryger altså stadig

ans, du skal da med i slænget, skal du ikke?

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-02-06 23:48

Min datter på 14 har ikke røget i snart 1 uge. Synes bare det er så sejt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-02-06 00:34

til alle Jer forhenværende osere.

Jeg har ikke haft ryggrad til at stoppe - jo altså..sådan ca. 20-30 gange

Det er så flot når det lykkes og ...en skønne dag er jeg osse forhenværende

Til da... *hoost*

Dorthe.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-02-06 08:57

jeb3, sig til hende fra mig at hun er den sejeste ...

vil.du , glæder mig til dagen

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 200 point
Dato : 08-02-06 13:46

Hejsa! Sikken dog en masse points til lillemig...
Og tillykke med, at du holder ud, Ripley.

JoJo, jeg fejrede min 3½ års fødselsdag med at blive superbruger.

Det var nu ikke for at få points af kandu, for dem har jeg faktisk over 4000 af, og efter at vi har fået lønforhøjelse, så får jeg mere end jeg kan bruge.

Det var noget med at det irriterede mig, at jeg ikke kunne skrive tips, og så håber jeg på, at den nye kandu ikke opfordrer så meget til pointrytteri. Hvis jeg bliver grebet af "spillejævlen" så må jeg jo bare dø og lade en ny Birgitta2 (almindelig bruger) opstå af støvet..

Men lige nu er jeg lissom alle jer andre.....

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 09-02-06 07:15

Tak for svaret Birgitta, og for hjælpen. Så må vi jo se, hvordan det går med spilledjævelen

Knus Ripley