/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skype ændre bruger navn.
Fra : EiHaBr
Vist : 11177 gange
100 point
Dato : 06-02-06 21:32

Hej.
Ved nogen om man kan ændre brugernavn i skype, uden at skulle oprette ny bruger, vi vil gerne have vores begge fornavne på som brugere og bruge samme adgangskode.

Mvh Eiha

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-06 21:41

Man kan vist ændre i sin profil når man er logget på
Mvh Sune

Kommentar
Fra : netkoen

Dato : 06-02-06 21:46

Hejsa..

Jeg har siddet og kigget lidt på skype. Jeg kan ikke rigtig se muligheden for at ændre dit brugernavn, dog kan man jo ændre sine oplysninger som andre skype brugere vil kunne se.
Det er vel nogenlunde lige så godt, da det er de oplysninger andre brugere bruger for at finde dig.

Hvis du ikke ved hvor man gør så kommer der lige en vejledning:
1: Tryk på filer
2: Tryk på personlig Profil
3: Der har du muligheden for at ændre dine oplysninger

Håber det hjælper en smule.

Hilsen Netkoen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 21:47

der skal oprettes ny bruger - og så kan I skifte mellem navnene - om I kan have samme password aner jeg ikke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-06 21:57

Start din Skype
Filer > personlig profil > hvor du kan ændre vist navnmen ikke dit brugernavn som er låst fast.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-06 22:00

Det navn som ses under kontaktpersoner kan du lave som du vil.