/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
fitnessbæltet
Fra : ladegaardsparken
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 06-02-06 15:01

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-06 15:04

Vil du absolut af med de 200,- når det ikke virker? Uanset om det er fra Elgiganten eller andre.
Henviser til dit tidligere spørgsmål på http://www.kandu.dk/spg82625.aspx og lad nu være med at lukke lige med det samme, der ku' komme en forbi med en masse positive erfaringer, selv om forbrugerrådet har testet "dimserne"

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-02-06 15:07

Hej. Min datter brugte de såkaldte sommerfugle.
De virkede faktisk men skulle bruges frygtelig længe, så de er MEGET dyr i batterier.

Det er meget billigere med situps, og de giver også lidt til andre steder af kroppen.

Den bedste løsning er nu med sved på panden.

De mange bælter, plastre mv gøre heller ikke noget for hjerte lunger.
Derfor leer man ikke længere/sundere af at bruge dem.

JEb3

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-02-06 15:47

Der er 0 genveje til at komme i form.

Den med at hænge foran fjerneren med et par plastre på "dunken", fjerner den ikke. Ligeledes skal der noget styrke til for det duer. Derfor er det ikke udpræget rart.

...og fedt isolerer. Så er du for tyk, skal der skrues godt op for styrken.

Godkendelse af svar
Fra : ladegaardsparken

Dato : 06-02-06 18:08

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-06 18:14

Jamen jeg takker endnu engang
Mon ikke vi alle var slanke, tynde og veltrimmede... hvis det var så let - det er det desværre ikke