/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
oversæt til dansk
Fra : tom34
Vist : 822 gange
200 point
Dato : 04-02-06 10:42

hej
jeg kan vil ikke få nogle til at oversætte dett pånær det på dansk

Hello,
I like to purchase your jagt og famille glade flat coated retriever hvalpe 1 tvæer og 1 han dyrelægetjek,could you get back to me whit your ast asking price and my mode of payment shall be in form of a cashier's check.
Thanks.

MvhTom

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 210 point
Dato : 04-02-06 10:48

Hej jeg kune godt tænke mig at købe deres jagt og famille glade flat coated retriever hvalpe 1 tæve og en han, med dyrlægetjek, vil du vende tilbage til mig med din pris? Jeg ønsker at betale med Bank Check.

På forhånd Tak

Tom

Det skulle være det han mener

Mvh Jacob

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 04-02-06 10:50

http://www.foreignword.com/Tools/dictsrch_hp.asp?query=importo+caparra&src=DK&srcbox=41&trg=BF&submit1=+Go+

Prøv denne her jeg har selv brugt den fra italiensk til dansk den er god

Zita god fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 04-02-06 10:53

Tak for svaret Simmaster.
mange mange TAK

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-06 10:55

Tom...
Med hånden på hjertet, du sælger da ikke din(e) hunde til en person, som ikke selv kan komme og se på hundene - således du også selv kan se personen an, og vurdere om denne kan give dine hvalpe en ordentlig opvækst og et ordentligt liv?
Forhåbentligt ikke...
Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 04-02-06 13:19

Du han tro NEJ det gør vi ikke her hos os, du skulle næsten vide hvad vi har været igemmen med en af vores hvalpe fordi vi ikke var på vagt.

mvh Tom

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-06 13:23

OK Godt ord igen.. 'det er jeg glad for at høre (at I passer på)