/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
bentjuul
Fra : ans
Vist : 753 gange
300 point
Dato : 03-02-06 22:08

Tak for en god griner

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 310 point
Dato : 03-02-06 22:12

Tak selv ans, vi får sikkert flere

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-06 23:24

Grinere skal der nok komme flere af

Det er også så sundt at grine. Lattermusklerne har godt af at få rørt sig lidt (eller meget)

Jeg lukker ikke http://www.kandu.dk/spg82284.aspx lige med det samme, hvis jeg vil lukke det

Betaler gerne de "strafpoint" så er tråden da gratis i den tid.

God weekend

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 03-02-06 23:36

Tak for svaret bentjuul.

God weekend

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-02-06 00:00

Jamen sikke da en weekendgave at få og jeg er sikker på at der endnu er lidt sjov tilbage i den tråd jeg syntes bare at det er lidt ærgeligt 3773 stadig har blacklistet os, som det ses i din tråd. nåh men han må forklare sig.

Også en god weekend til dig

//bentjuul