/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Olieskift
Fra : Nordsted1
Vist : 663 gange
10 point
Dato : 03-02-06 17:54

Mænd, kvinder & olieskift
Kvinder:
1.   Kør ind til værkstedet, når bilen har kørt 5000 km siden sidste olieskift
2.   Drik en kop kaffe
3.   Skriv en check 15 minutter senere og kør derfra med en korrekt vedligeholdt bil
Mænd:
1.   Kør til Alt-i-Reservedele og skriv en check på 350 kr. for olie, filter, håndrensemiddel, grus og et Wonderbaum-træ
2.   Opdag, at spildolie-beholderen er fuld. I stedet for at indlevere den til genbrug, dumper du den i et hul i haven
3.   Åbn en øl og drik den
4.   Løft bilen op med donkraften. Brug en halv time på at lede efter standerne til at hvile bilen på
5.   Find standerne under børnenes go-kart
6.   Placér en spand til den brugte olie under motoren
7.   Led efter værktøjet, du skal bruge
8.   Skru bundproppen af
9.   Tab bundproppen i spanden med varm olie; få varm olie på dig selv i processen
10.   Ryd op
11.   Drik en øl mere, mens olien løber ud
12.   Led efter tangen til oliefilteret
13.   Opgiv; stik i oliefilteret med en skruetrækker og vrist filteret af
14.   Smid grus på det olie, du spildte
15.   Påsæt det nye oliefilter - og husk på at påføre et tyndt lag frisk olie på pakningen først
16.   Hæld første fjerdedel af den friske olie i motoren
17.   Arrgh! Husk bundproppen
18.   Find hurtigt bundproppen i spanden
19.   Mist grebet på tangen og slå dine knoer mod kanten af motoren
20.   Band over dit uheld
21.   Ryd op
22.   Hæld resten af den friske olie i motoren
23.   Sænk bilen ned
24.   Bøj ved et uheld den ene støtte
25.   Skub bilen tilbage og påfør mere grus til den spildte olie
26.   Kør bil

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 10 point
Dato : 03-02-06 18:56

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 03-02-06 19:35

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-02-06 20:08

For nogle dagen siden var jeg inde på en Statoil- tankstation. En
- kvinde kom ind og spurgte efter en syvhundredeti. Alle ved skranken
- kiggede forundret på hinanden indtil tankpasseren spurgte; 'hvad er en syvhundredeti?'

- Kvinden svarede; 'Du ved, det er midt på motoren. Jeg har tabt den og
- derfor skal jeg ha' en ny.'

- Igen kiggede vi alle forundret på hinanden - 'hvilken funktion har
- den?', spurgte en af kunderne ved skarnken.

- Til det svarede kvinden, at det havde hun ingen ide om, men at hun
- bare vidste at den altid havde været der. Tankpasseren fandt en blok
- frem og rakte hende den sammen med en blyant og bad kvinden om at tegne en '
- syvhundredeti'.

- Kvinden startede med at lave en cirkel, der var cirka 6 centimeter i
- diameter, I midten af cirklen skrev hun 710...

- Kvinder! Lær jeres begrænsninger at kende...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-02-06 12:56

HAHAHAHA Jeg har den jeg har den.... 710 på hovedet OIL...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-02-06 13:13

Lidt for the homies:

Sidste gang vi sloges, var det min skyld. Hun spurgte "Hvad er der på TV"
Jeg svarede "Støv".

Hvordan reparerer du en kvindes armbåndsur?
Du reparerer det ikke. Der er ur i komfuret.

Alle hustruer er ens.
De har bare forskellige ansigter så vi kan kende dem fra hinanden.

Manden indrykkede en annonce i Ekstra Bladet "Kone søges" Næste dag fik
han hundredvis af breve.
De sagde alle det samme "Du må få min"

Den mest effektive måde at huske konens fødselsdag på er at glemme den én
enkelt gang.

Two goldfish were in their tank.
One yurns to the other and says: "You´ll man the guns, I´ll drive..."

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 06-02-06 13:36

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-06 21:46

Tak for svaret tezt.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-02-06 22:03

Her bidrager man til fællesskabet og bliver forbigået.....