/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvor er Wolle's produkter?
Fra : Satellit
Vist : 3534 gange
100 point
Dato : 02-02-06 20:06

Jeg kan godt finde Wolle's hjemmeside, men kun med en virksomhedsbeskrivelse, hvilket jeg ikke kan bruge til så meget.
Jeg mener at have hørt en gang, at Wolle har flere produkter til forskellige lidelser hos hunde.
Er der nogen der ved, hvor jeg kan læse noget mere om disse produkter?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-06 20:14

Du burde kunne se det her http://shop.duft-natur.dk/kosttilskud/wolles_naturserie/

I kolonne til venstre står der produkter til dyr.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-02-06 20:33

næh, der står vist ikke noget... Du kommer nok til at gå i en Matas og spørg dem, om de har en liste over Wolles produkter til dyr...

Jeg har en dåse Wolles Wow, men der står heller ikke noget på den..

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 02-02-06 20:33

Jeg mener at have set nogle pulverblandinger fra Wolle, som man kunne blande i sin hunds mad. Der var vistnok både en blanding til hudproblemer, fordøjelsesproblemer, nyreproblemer og forskellige andre ting. Men dem kan jeg ikke finde på Duft-natur's hjemmeside.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-02-06 20:46

Wolles Wow er et pulver, men det er ikke til specielle lidelser.
Måske er problemet det samme som indenfor menneskenaturmedicin: Man må ikke reklamere med lægemidler uden at det er bevist, at de gavner....

Så skal du omkring en natur-dyrlæge for at få råd... Hvis da ikke Matas kan hjælpe.

Hov! Her på dåsen står:

Citat
Wolle har desuden en række kosttilskud for andre hundeproblemer, -du er velkommen til at kontakte en af vore erfarne konsulenter på telefon 46 40 28 67 eller pr. brev

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-06 20:53

Du kan jo også sende en mail til

http://shop.duft-natur.dk/contact_us.php

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-06 23:08

se denne hjemmeside og ring og spørg dyrlæge smed, han er en af vores store experter indenfor naturmedicin til hunde.
Og han hjælper dig med glæde.

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-06 23:08
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-02-06 00:27
Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 03-02-06 14:22

Meget interessant, jackjoe. Så kan jeg bedre forstå, hvorfor jeg ikke har kunnet finde produkterne.
Har nu tillid til Wolle alligevel!
Mangorossa får points fordi jeg tror på at jeg kan få råd og vejledning om Wolle's produkter gennem Finn Smed

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 03-02-06 14:22

Tak for svaret mangorossa.