/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Anna Hvide?
Fra : maj_britt
Vist : 1155 gange
200 point
Dato : 02-02-06 13:07

Nu er jeg lidt på spanden:

--------------------------------------------------------------------------------

Husband
NIELS JUUL Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 1466 , Randers, Denmark
Death: 1477
Burial:

Father: SOREN JUUL Family
Mother: ANNE HVIDE

Wife
METTE GLOB Pedigree

Birth:
Christening:
Marriage: 1466 , Randers, Denmark
Death:
Burial:

MEN:

43056. Søren Juul , f. ca. 1390 i Hedegård. Han er viet til Anna von Strahlendorff , f. ca. 1400, (datter af NN von Strahlendorff og NN Krummedige ). Søren død 1457.

Børn:

i Niels Juul .

43057. Anna von Strahlendorff

Fundet her: http://www.geocities.com/5640.geo/aner6.htm

En side, der virker til at have dokumentation på plads.

Hvad hedder hende Anna så til efternavn?

Hvide eller Von Strahlendorff?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 02-02-06 13:24

Prøv denne adresse hvis du "ønsker" at komme endnu mere på spanden
[B][http://www.sadolins.com/genealogy/index.php/B]
For mig at se er de fleste 100 år yngre end dine oplysninger!
Held & Lykke
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-02-06 13:41

Ja ja, hvem sagde det skulle være nemt?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-02-06 14:01

Så kom løsningen:

http://www.gravstenogepitafier.dk/astrup.htm

Hun hedder begge dele.

Og atter kan mine små sønner HÅNE mig, de går i lige linie til den slægt, mens jeg bare har en oldemor, der brænder gårde af i Jylland og kommer i tugthus. ÆV.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-02-06 17:25

"
Tipoldemor

Anne Hvide

eller

Strahlendorff
"
Enten-Eller ikke Både-Og, så spørgsmålet må stadig være åbent?

Sikken en imponerende række slægter med våbenskjolde...
men fortvivl ikke Maj Britt, du er ikke den eneste uden blåt blod, Svend

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-02-06 18:36

Svend, nu er de små jo kun 8 og 10, så klart de er oppe og køre over den adelsslægt

Og ja, spørgsmålet er stadig åbent, så du må godt knække den, Svend