/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
kroppen inden-i !!
Fra : Hellobal
Vist : 1070 gange
80 point
Dato : 01-02-06 19:04

hej.. jeg har en dreng på 7 der er meget interesseret i hvordan koppen ser ud inden i, da de har haft om kroppen i skolen for nylig. Mit ? er så om der er nogle der er bekendt med en god hjemme side hvor man kan se alle dele af kroppen inden i, så naturtro som muligt...( han vil aller-helst se det hele i virkelighedden med det går jeg ikke ud fra der er nogle der kan hjælpe mig med) Håber der er nogle der kan hjælpe mig... hvem ved det kan være der er en god læge på vej !!!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 01-02-06 19:32

du skal en tur på bibiloteket og låne det anatomiske atlas der kan du se hele kroppe indvendig og ud vendig både med og uden hud *s*

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 90 point
Dato : 01-02-06 19:34

http://www.eanatomi.dk/

vist bedst med mor eller far ved hånden

og biblioteket har netop mange bøger - så det er ingen dum ide

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 01-02-06 19:39
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-06 19:43

Der er også lidt at kikke på her

http://www.duda.dk/Grundfag/Zoologi/zoologi.html

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-02-06 23:36

Lidt mere til at "kravle rundt i kroppen" !!
http://www.innerbody.com/htm/body.html

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Hellobal

Dato : 06-02-06 19:24

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-06 19:29

selvtak - og held og lykke med den måske kommende læge