/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Elinstallatør Prøve2 jan 2006
Fra : H2
Vist : 800 gange
200 point
Dato : 01-02-06 12:40

Hej

Læser selv til elinstallatør i Vejle og har lige fået karakter for vores prøve 2, som er den skriftlige 6 timers installatør prøve.

Klassen gennemsnit var 5,1 ikke særlig godt.

Jeg vil godt høre efter der er nogle der ved hvad gennemsnittet er på andre skole i landet????

H2

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-02-06 13:02
Accepteret svar
Fra : michaelholm

Modtaget 200 point
Dato : 01-02-06 17:08

Hej H2,

Gennemsnittet i Nykøbing Falster for 3. semester prøven i december 2005, var på 8 +/- 5%.
Dernede er det et to dages projekt, som selvsagt også er noget større end 6 timers prøven, til gengæld bliver der bedømt både på det skriftlige resultat samt på de 45 minutters mundtlige forsvar af denne.
For øvrigt dumpede der en elev ud af otte til autorisationsprøven i denne måned.

MVH Michael

Kommentar
Fra : H2

Dato : 02-02-06 08:23

Hej

Foreløbig tak.

Jeg lader lige det stå åben og håber også at høre fra nogen der har været til den alm 6 timers prøve

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 09-02-06 19:33

Tak for svaret michaelholm.