/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Gucci Ski briller
Fra : Michaellehto
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 30-01-06 22:43

Hej er der nogen der ved hvor man kan købe gucci skibriller på nettet eller andre forretninger, udover gucci forretningen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-01-06 23:01

Hej Michaellehto.

På dette link er Gucci skibriller til salg men der er osse mange andre Gucci ting og hvis du bruger 'tilbage-knappen' i linket, vil du se endnu mere.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=1926000&forum=214&road=&search=gucci&sort=ID%20DESC&status=1

Hvis du ikke kan trykke på linket, kan du markere det hele og sætte det op i adr.linien

God jagt og venlig hilsen
Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-01-06 23:02

Nå, tilbageknappen kommer ikke frem, men her er forsiden

http://www.trendsales.dk/main.asp

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-01-06 23:03

Brug søgefunktionen oppe til højre i billedet, skriv blot 'gucci'

Kommentar
Fra : Michaellehto

Dato : 30-01-06 23:16

jeg kender godt den side, som du måske kan se, er det min annonce. Og som der står leder jeg efter gucci skibriller :) Ellers tak :D

Mvh Michael Lehto

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-01-06 23:46

eeej, det må du undskylde