/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Sony Cyber Shot
Fra : alimak
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 30-01-06 20:19

Jeg har købt et Sony CyberShot DSC-P73. 4,1 mega pixels. Jeg fik ingen brugsanvisning med, og det er mange finesser jeg gerne skulle læst og lært. Er der nogen der ved om det er et sted på nettet hvor man kan laste ned en brugsanvisning, eller om nogen har en de kan kopiere og sende mig.
alimak

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 30-01-06 20:25

Hvis du har købt kameraet i en dansk butik, har du krav på en dansk brugsanvisning.

Der er forretninger, der kræver penge for en dansk brugsanvisning, dette er ulovligt, da den skal udleveres til kunden uden ekstra omkostninger.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-01-06 20:30

Jeg har købt det på politiets koster auktioner.Kan vel ikke forlange brugsanvisning af dem.
alimak

Kommentar
Fra : slander

Dato : 30-01-06 20:33
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-01-06 20:39

Ring til Bilka og sig, at du engang har købt det hos dem, men at brugsanvisningen er væk. Det gjorde vi med et fjernsyn, vi engan fik. De sendte gratis en brugsanvisning.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : postkort

Dato : 30-01-06 20:40

OK, der følger sjældent brugsanvisning med

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 110 point
Dato : 30-01-06 20:43

http://www.sonydigital-link.com/DIME/manuals/manuals.asp?l=en&sc=&m=DSC-P73

Her er der flere sprog muligheder men desværre ikke dansk... Men Svensk er nok det nærmeste???

Mvh sverola

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-01-06 20:48

Tak for det slander, men jeg kan ikke komme ind på siden. Brugsanvisningen kan ikke vises står det. Men det er ikke din skyld.
alimak

Kommentar
Fra : slander

Dato : 30-01-06 20:58

vi kan da lige prøve at linke direkte til PDF filen http://www.docs.sony.com/release/DSCP73.pdf håber den virker

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 30-01-06 21:29

Tak for svaret sverola.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 31-01-06 17:10

selvtak.håber du får taget en masse fine billeder..

Mvh sverola