/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Vedr. brænder
Fra : 2100
Vist : 492 gange
30 point
Dato : 30-01-06 19:55

1. Combo DVD/CD brænder - 2. DVD brænder Dual Layer
Hvad er forskellen på disse to brænder. Kan brænder 2 også brænde en cd

Kommentar
Fra : komogse

Dato : 30-01-06 20:03

Ja det kan de fleste modeller.

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 30 point
Dato : 30-01-06 20:18

måske har det noget med brænde hastigheden at gøre.

Fordi der står dual layer er fordi det er nyt, og du kan købe nogle dvd brændbare dvd diske med dobbelt lag (giver dobblet så meget plads)

Hvis du ikke har tænkt dig at brænde dual layer, så tror jeg umiddel bart at de er lige gode.

Men tjek lige brænde farten, måske er den ene 8x og den anden 16x.

håber det hjalp,

Og ja de kan begge brænde almindelige cd'er.

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 30-01-06 20:19

komogse har ret langt de fleste modeller kan brænde cder....

men lidt mere præsise henvisninger til mærke og model kunne vi hjælpe mere

fusses

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 30-01-06 20:31

Tak for svaret dayworker24.