/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
Tilbagebetaling af restskat
Fra : knudsenStor
Vist : 6849 gange
20 point
Dato : 30-01-06 15:49

Hvornår sker tilbagebetalingen af oevrskydende restskat ??vh.lkk

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-01-06 16:16

Hurtigt efter din og skattemyndighedernes godkendelse af den selvangivelse der kommer i midten af marts/april måned.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=149722&vID=201048
Citat
Medio marts - medio april
Selvangivelser for 2005 udsendes med eller uden årsopgørelser. De årsopgørelser, der ikke sendes ud sammen med selvangivelsen, sendes derefter ud løbende i takt med, at SKAT modtager borgernes ændringer og godkendelser af selvangivelserne.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 30-01-06 18:19

Hvis du godkender den på nettet med din tastselv kode eller digital signatur, så går der ca 1 uge, og du har dem på din bankkonto.

Jeg gjorde det for min søn sidste år.

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 30-01-06 18:39

Fra d. 2. feb. 2006 kan du lave tidlig indberetning til din selvangivelse (hvis du har noget at selvangive) eller godkende den over www.skat.dk. Husk at du skal logge på med tastselv-kode eller digital signatur.

Sidste i februar laves den første kørsel af årsopgørelser, som vil være vedlagt den selvangivelse, du vil modtage medio marts. Hvis du har indberettet et kontonummer, vil en evt. overskydende skat blive indsat ellers vil en check være vedlagt.

Håber at det var svar nok.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-02-06 23:06

Jeg har netop nu modtaget mail fra SKAT....

Jeg har kopieret det der har med dit spørgsmål at gøre.
Citat
Tidlig indberetning til selvangivelsen:

På skat.dk kan du foretage tidlig indberetning til selvangivelsen
af beløb, som SKAT ikke har modtaget oplysninger om, eksempelvis
indkomst ved privat dagpleje, renteindtægter af pantebreve der ikke
er i depot, aktieindkomst mv. og fradrag for befordring, gaver,
underholdsbidrag, øvrige lønmodtagerudgifter mv.
Hvis SKAT har modtaget alle dine oplysninger, vil din årsopgørelse
som hovedregel være klar i din skattemappe i TastSelv-service den
13. marts 2006.

Du kan foretage tidlig indberetning i perioden 1. februar til
20. februar 2006 kl. 09.00.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 29-10-06 13:51

Den starter fra feb til Apr....