/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech® diNovo keyboard
Fra : claire
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 29-01-06 17:19

Jeg har desværre ved et indbrud fået stjålet bluetooth til Logitech dinovo keyboard, jeg har spurgte i edb-forretninger om jeg kan købe en ny bluetooth til mit keyboard, men har fået at vide at den sælges ikke seperat, kan det passer? Er der nogne i dette forum der ved og jeg kan købe et andet bluetooth til Logitech diNovo

på forhånd tak

mvh
Claire

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 30-01-06 09:57

Prøv at købe en dongle.
VH
Leif

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 30-01-06 11:46

Prøv at kontakte Logitech direkte: http://www.logitech.com/index.cfm/utilities/contact/US/EN

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 30-01-06 11:49
Kommentar
Fra : claire

Dato : 30-01-06 16:19

hvad er en dongle

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 30-01-06 18:55

En donggle er en lille "dims", du sætter i et af computerens USB-stik.
Den skal være til Bluetooth.
Den kan så kommunikere med bl.a. headset, mobiltelefon, PDA (altså forudsat, det er BT-enheder).
Bruger min til både telefon og PDA uden problemer.
Koster fra 150 kr og op.
VH
Leif

Accepteret svar
Fra : Christianth

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-06 18:57

En dongle er en BT-adapter til usb-porten. Man bruger den som regel til at overføre ting til sin mobil, PDA osv. Som fx. denne:

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=157581

Jeg gjorde det engang som et forsøg med "storebroren" til denne og en Logitech MX-900, og det virkede perfekt.
Det er en relativ billig løsning.

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 02-02-06 16:18

Tak for svaret Christianth.