/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nogen der har følgende sang
Fra : pipzi
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 28-01-06 15:24

Og som de vil sende til mig ?

Would you like to know a secret just between you and me
I don't know where I'm going next, I don't know who I'm gonna be
But that's the other side of this life I've been leading
That's the other side of this life.

Well my whole world's in an uproar, my whole world's upside down
I don"t know where I'm going next, but I'm always bumming around
And that's another side to this life I've been leading
And that's another side to this life

Well I don't know what doing for half the time, I don't know where I'm going
I think I'll get me a sailing boat and sail the Gulf of Mexico
But that's another side of this life I've been leading
And that's another side of this life

Well I think I'll go to Nashville down in Tennesse
The ten cent life I've been leading here gonna be the death of me
But that's the other side of this life I've been leading
And that's another side to this life

Would you like to know a secret just between you and me
I don't know where I'm going next, I don't know who I'm gonna be
But that's the other side of this life I've been leading
But that's the other side of this life.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-01-06 15:29

Hvem er det?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-01-06 15:35

Jefferson Airplane ???

Peter, Paul and Mary ???

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 28-01-06 15:36

Hvad er det præcist, som du mangler ? Hele nummeret, eller bare melodien ?

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 28-01-06 15:39

Den findes på http://musik.tdconline.dk/ med 4 forskellige kunstnerer.!!!!!!!

Kun 8.- stykket. Lovligt endda...

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-01-06 15:40

Hele sang med musik og tekst, så jeg kan høre den

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 28-01-06 15:45

Jeg tror at Pipzi gerne vil have én til at hjælpe med en lille ulovlighed...

Nummeret er altså, som en anden nævner, med Peter,Paul & Mary og hedder "The other side of this life"...Så måske kunne du selv vælge at søge efter den på ulovlige mp3-tjenester istedet for at opfordre andre brugere til ulovligheder. Hvad du selv vælger at gøre er jo op til dig selv

P.S. Nej, jeg er IKKE moralens vogter..........

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 28-01-06 15:48

Grunden til jeg spurgte, var at jeg havde søgt forskellige steder, UDEN held, LOVLIGE steder, og så var det jeg gav op, og spurgte her.

Og nej.. Det er Jeffersons Airplane der har lavet den...

Men tak for hjælpen. Jeg henter den ved TDC, havde dog søgt der tidligere, uden held.

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 28-01-06 15:49

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-01-06 15:51

Det var så lidt... TDC og iTunes er din musik ven...

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 28-01-06 15:58

Ja, og så Limewire, hvis det skulle går helt galt...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-01-06 16:05

Citat
Som led i den fortsatte internationale indsats mod ulovlig deling af musik og film på nettet sender AntiPiratGruppen i dag krav ud til cirka 200 danskere. Det bringer det samlede antal, der det seneste år har modtaget krav fra AntiPiratGruppen, op på cirka 500. De ca. 200 danskere er primært brugere af fildelingstjenesterne DC++ og Limewire.

Indsatsen mod ulovlig deling af musik- og filmfiler nytter.
12. april 2005
sakset fra APG