/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Estilete: Auto/manuel choker?
Fra : Benzo.sf
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 28-01-06 13:07

Jeg har en 17,5 Dell'orto Kaburator på min Estilete, uden choker.
Der var ingen choker på den da jeg købte den, så jeg ved ikke om der skal en AutoChoker eller en Manuel på, hvordan kan jeg se det?

Og hvis der skal en AutoChoker på, hvor skal den så tilsluttes mht strøm osv.

Benzo

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-01-06 14:02

Det kommer an på dig, om du vil have det ene eller det andet.
Det virker jo lige godt.

Kommentar
Fra : Benzo.sf

Dato : 28-01-06 14:14

Jamen passer begge slags choker på lige nøjagtig min kaburator?

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-06 14:33

Hvis det står at den passer, passer den.
En elchoker skal bare tilsluttes +/- så virker den.
Manuel skal der kabel på.

Kommentar
Fra : Benzo.sf

Dato : 28-01-06 14:38

Okay det lyder meget nemt at tilslutte den.. men som sagt ved jeg ikke om der passer auto eller manuel på, ved ikke hvor det står på den, hvis det gør.. og den sad på scooteren da jeg købte den

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-01-06 14:47

Prøv om du kan finde den her
http://www.scooter-shoppen.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Benzo.sf

Dato : 29-01-06 15:35

Takker.. :P