/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
vaskebræt
Fra : havbasse
Vist : 765 gange
500 point
Dato : 26-01-06 17:04

jeg har en lille delle, Kan jeg komme af med den ved at tage mavebøjninger. Vil meget gerne af med den så man kan se six-pack'en... for har en, men den er ikke så tydelig pga. min lille delle .

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 26-01-06 17:25

Mave bøjninger får muskulaturen til at vokse og træde mere frem ....Dvs at du får synligere "parrings muskler" men at du samtidig må ændre lidt på kostvanerne er ikke dumt....
Kroppen har sine fedt depoter som fyldes op efterhånden som der kommer mere ind end ud...
Så motioner og bøj maven (i stedet for armen) så skal du se....
Svømning er meget godt for mange muskler ....

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Skaevben

Dato : 26-01-06 18:42

Man kan ikke ændre fordelingen af fedt på kroppen ved at træne en specifik muskelgruppe. Derfor vil din "delle" ikke forsvinde ved at træne mavens muskler. Det er klart at hvis du ønsker vaskebrædt, så skal du træne din mavemuskulatur, men hvis du ønsker at det skal fremstå tydeligt via et tyndere fedtlag, så skal du træne udholdenhedstræning. Dvs træning ved lavere intensitet i længere tid. Ex løb og cykling. Desuden bør du kombineret med en diæt, så du kan få en lavere fedtprocent.
Skaevben

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 26-01-06 21:37

http://www.fitnessshoppen.dk/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=7&TopicID=10&PagePosition=1

Her har du et par forslag til at få et vaskebræt...(nok ikke alle lige seriøse -men til at smile af)

http://www.gomotion.dk/html/forum/maven.html Dette link er nok lidt mere seriøst

Mvh sverola