/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang i "reklame" på P3
Fra : Khrusjtjov
Vist : 885 gange
200 point
Dato : 24-01-06 22:02

Heya!

Jeg søger en sang, der er med i en 'reklame' på P3, som ironisk nok forklarer at man kan kigge på deres playlister hvis man ikke skulle have hørt hvad en sang hed. Problemet er jo at han netop ikke nævner hvad de sange hedder, og derfor kan man ikke finde den på playlisterne, da jeg heller ikke har hørt sangen i et radioprogram (bortset fra dengang hvor playlisterne ikke virkede).
I reklamen siger 'Vil du gerne vide hvad denne her hedder *sang*, eller den her *sang*, eller den her *sang* - så gå ind på dr.dk og kig på vores playlister" - eller i al fald noget i den stil.
Og det er altså den 3. melodi jeg søger - der er nemlig heller ingen sang i den, så man kan derfor heller ikke søge på google.
Håber ikke det er alt for forvirrende det her, og at der er nogen der har hørt reklamen jeg snakker om, og kan fortælle mig hvad sangen hedder!
Og for en god ordens skyld - sidst jeg hørte reklamen var i morges.

Mvh. Johs

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-01-06 22:21

Hvornår i morges?????? Hvad tid?

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 24-01-06 22:56

Uha - det var i Go'morgen P3 - jeg vil skyde på imellem 8 og 9!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-01-06 23:14

Du kan høre dagens program, via P3´s hjemmeside. Så er det bare at gå igang.

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 24-01-06 23:32

Er i gang med at lytte - men sagen er jo den, at jeg ikke vil få at vide hvad den hedder alligevel. Men det er selvfølgelig meget rart at have hvis nu nogen skulle genkende den. Det går aldrig så godt når man nynner :D

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-01-06 23:45

åååh, for søren... Så må du ca. sige hvor det er på afspiller "nålen" på mediaplayer er, omkring hvilket stykke musik der spilles før og efter, så skal jeg lytte...

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 24-01-06 23:47

Har lige lyttet lidt! Det er fra 2:51:40 (timer, minuttter og sekunder) inde i dagens udsendelse! Og der kommer noget L.O.C. lige bagefter.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 24-01-06 23:57

Så har jeg lytttet. Og må desvære skuffe... Jeg håber andre kan høre det. Men falder jeg over den skal jeg nok vende tilbage.

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 24-01-06 23:58

Det var ærgerligt! Men du skal have tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 25-01-06 00:04

Så må jeg jo hjælpe dig

08:52 STEREO MC'S nummeret hedder Step It Up
Komponist:
Rob Birch, Nick Hallam
Album:
Ukendt
år:
Selskab:
Fourth & Broadway
Pladenummer:

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 25-01-06 00:13

Jaeh, hvis du så nærlæste denne tråd en smule ville du så finde ud af det er reklamen fra den 3. melodi i reklamen der kommer _imellem_ Stereo MC's og L.O.C.! Men ellers tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 25-01-06 16:47

Jeg HAR tidligere hørt reklamen og mener at kende alle numrene i P3 "reklamen". Jeg kan dog ikke huske nogen af numrene, og da gårsdagens "Go'Morgen P3" ikke længere ligger som streamklip, kan jeg heller ikke høre reklamen. Har du hørt "reklamen" i dag kan du måske lige angive et ca. tidspunkt, så kan jeg lytte efter?

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 25-01-06 22:41

Jeg mener også der er 2 forskellige udgaver af reklamen, med forskellige melodier.
Jeg har heldigvis gemt linket til at gårsdagen Gomorgen P3:
mms://WMS.dr.dk/storage/auto/DCR/P3/IFPI\GOMORGENP3/2006/gmp3_060124.wma
Bare smid den ind i Windows Media Player (hvis det da er den du bruger) og spol de 2, 51 minutter og 40 sekunder ind i den!

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 25-01-06 23:52

Snøft, beklager hvis jeg fik sat dine forhåbninger op..For det omtalte brudstykke siger mig ingenting Det har nok, som du selv nævner, været en anden udgave af reklamen, jeg har hørt. Bortset fra det kom reklamen først efter 2,52,30 i min media player, hvis fremtidige forsøgspersoner vil prøve lykken.

Er der ingen, der kan hjælpe dig, vil jeg foreslå dig at skrive til P3 selv og spørge (Hvis du ikke selv vidste det, er første nummer "pon de replay" med rihanna) om nummeret i reklamen. De plejer at være flinke til at svare, de har bare lavet playliste servicen for ikke at drukne i spørgsmål. Held og lykke med det!

Kommentar
Fra : Khrusjtjov

Dato : 26-01-06 11:31

Det var ærgerligt, men jeg tror jeg vil prøve din idé med at skrive til DR/P3.
Takker for at du gad at prøve! =D

Annuller spørgsmålet
Fra : Khrusjtjov

Dato : 03-02-06 14:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål