/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Musik i MSN Spaces`?
Fra : Isbamsen
Vist : 290 gange
100 point
Dato : 24-01-06 15:41

Hejsa

Jeg er ret ny og vil gerne vide hvordan man får en Media Player til at spille i ens MSN Spaces Blog`?
Jeg kan ikke finde Afspilleren under Moduler :-/
Jeg har ellers lagdt de sange jeg vil afspille i mit Space ud på Nettet,(http://www.filelodge.com) så de er lige til at hente, når det engang er

MVH

Isbamsen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-06 15:46

Jeg ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, men oppe i toppen af msn, lige under dit logonavn, står der med næsten usynlige bogstaver - skriv en personlig meddelelse - der skal du gå ind og aktiver funktionen

Kommentar
Fra : Isbamsen

Dato : 24-01-06 15:58

Jeg Takker mange gange for dit hurtige Svar Men jeg tænkte på Musik i mit MSN Spaces Blog Blog
Jeg har set at nogle har en Media Player inde i deres MSN Blog med Musik i og ville utrolig gerne have Musik i min

MVH

Isbamsen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-06 16:08

Undskyld så forstår jeg ikke hvad du mener

Kommentar
Fra : Isbamsen

Dato : 24-01-06 16:18

Lige under <skriv en personlig meddelse> er der den der hedder "Mit Space"
Jeg har oprettet sådan en Blog inde i MSN.
Inde i de Blogs, kan man ellers lægge en Media Player ind, som så starter med at spille Musik, når nogen logger på, men jeg ved bare ikke hvordan man gør
Det er inde i http://spaces.msn.com/ .

MVH

Isbamsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-06 16:30

Hej igen,jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg har været inde på dit link, men jeg har ikke lyst til at blive oprettet, så jeg kan ikke tjekke resten af. Der kommer nok en anden forbi, som kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-01-06 18:25

Kan du evt prøve at linke til en msn space bruger hvor der bliver spillet musik ?
Mener du ikke abre at du kan se at de har udvalgt nogle musik numre ? men man kan ikke høre dem.
Jeg kan ikke forstille mig at man via msn blog bare kan uploade musik til fri afbenyttelse for andre bruger.
Det ville jo være at bryde copyright loven, og jeg tror ikke at msn har gjort det muligt.
Men kan også være det er mig der er helt galt på den.
Derfor kunne det være fedt hvis du kunne linke til en hvor der blev afspillet musik.

Kommentar
Fra : Isbamsen

Dato : 24-01-06 20:43

Hej Trine

Her er et par Brugere med Musik og andet i deres Blogs:

http://spaces.msn.com/members/kennethblixt/

http://spaces.msn.com/members/poohkapiglet/

http://spaces.msn.com/members/viby2005/

Det er sådan en afspiller jeg mener i Bloggen

MVH

Isbamsen.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 24-01-06 21:03

Ja, du har helt ret.
Jeg ved sørme ikke lige hvordan det fungere.
Jeg håber der er en anden der kan hjælpe dig.
Ellers kunne du jo prøve at skrive til den ene af Space ejerne.
(den var godt nok flot den fodbold/the beatels side/space)

PS andre end mig der har problemer med kandu og FireFox ?
SEND knappen forsvinder heletiden, og sommetider mangler noget af siden

Kommentar
Fra : Isbamsen

Dato : 25-01-06 15:42

Så fandt jeg ud af hvordan jeg fik mediaplayer ind på mit space!

:::::::::: sådan gør du ::::::::

Follow these steps to add this Power Toy to your Space:

Log into Passport and Edit your Space.
In the Address bar of your web browser add the text “&powertoy=musicvideo” to the end of the displayed URL.
Click the Go button next to your web browser address bar.
Once the page has finished reloading, click on the Customize tab in your Space.
In the Modules drop down menu in the Customize tab there should be a listing for PowerToy: Windows Media Player. Click the word Add next to it and then click the Save button.

::::::::::::: fundet på http://spaces.msn.com/members/burberry187/ ::::::::::: en pige der kan det der....

Håber at andre også får Glæde af det

MVH

Isbamsen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Isbamsen

Dato : 25-01-06 15:44

--------------------------------------------------------------------------------
Så fandt jeg ud af hvordan jeg fik mediaplayer ind på mit space!

:::::::::: sådan gør du ::::::::

Log into Passport and Edit your Space.
In the Address bar of your web browser add the text “&powertoy=musicvideo” to the end of the displayed URL.
Click the Go button next to your web browser address bar.
Once the page has finished reloading, click on the Customize tab in your Space.
In the Modules drop down menu in the Customize tab there should be a listing for PowerToy: Windows Media Player. Click the word Add next to it and then click the Save button.

::::::::::::: fundet på http://spaces.msn.com/members/burberry187/ ::::::::::: en pige der kan det der....

Håber at andre også får Glæde af det

MVH

Isbamsen.