/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Avance på fest-og brudekjoler?
Fra : makemyday
Vist : 963 gange
80 point
Dato : 24-01-06 00:17

Hvor meget avance har butikkerne normalt på fest- og brudekjoler? Er avancen højere end på casual wear pga. længere liggetid? På forhånd tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : viviborgen

Modtaget 40 point
Dato : 24-01-06 08:05

Det kommer an på hvilke butikker kjolerne bliver solgt i og der med hvilken service er er med i købet. Lilly har større avance end mange andre på kjolerne, men så er kjolen også rettet til, når du får den med fra butikken.

Kommentar
Fra : makemyday

Dato : 24-01-06 08:47

Jeg tænker på større brudebutikker med god service. Ganges der med 3 eller 4, når de køber en kjole fra en leverandør? Lilly kan vel tage højere avance fordi de selv producerer kjolerne.

Godkendelse af svar
Fra : makemyday

Dato : 24-01-06 09:34

Tak for svaret viviborgen.