/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kan ikke se web-tv
Fra : jjn31
Vist : 575 gange
300 point
Dato : 23-01-06 16:19

Hejsa

Det er nok den forkerte kategori jeg stiller spørgsmålet, men kunne ikke lige finde hvor det ellers ku være.
Jeg har et problem med at se web tv. Har Wedia Player10, Avant Browser. Det har virket godt nok ind til fornylig, men nu vil den bare ikke. Selve "Web-tv'et" popper godt nok op, men så sker der heller ikke mere. Jeg har prøvet at slå firewall fra, det hjalp ikke.

Mvh Jesper

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-01-06 16:49

Åben media plyaer, gå ind i funktioner/indstillinger/filtyper
Sæt Media Player til at afspille alt.
Plejer at virke........

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 23-01-06 16:58

De er bibbet af hele striben..desværre

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-01-06 17:03

Og der er ikke 30 dages prøvetid, der er brugt.

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 23-01-06 17:19

Det skulle jeg ikke mene. Det er Web-tv på feks eb.dk og regional tv jeg mener og mediaplayer er vel fri.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-01-06 17:35

er problemet først kommer efter upgrade til WMP10 ?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-01-06 17:39

Aha, troede det noget helt andet

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 23-01-06 17:43

jeg ved faktisk ikke om problemet først er opstået efter upgrade, men det burde vel også kunne køre med WMP10.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 23-01-06 18:22

kan du komme til at lave en systemgendannelse til lige før du opgraderede til WMP10 ?
grunden til jeg synes det er et forsøg værd, er at jeg selv har haft kæmpe problemer med både billede og manglende lyd i wmp10, hvorimod wmp9 er ok.

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 24-01-06 05:53

Er ikke så meget for at gendanne, da det vist ligger et godt stykke tilbage

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 24-01-06 10:39

ok - så er jeg lost

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-01-06 10:46

Du kunne prøve sfc /scannow eller chkdsk/f
Indtast det i kommandopromt.
Løser mange fejl.
Og før "hcma" siger noget, så smadrer det alle opdateringer fra MS, altså sfc /scannow

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 24-01-06 10:50

sofus.dk har helt ret m.h.t. drivere o.s.v. og det bedste du kan før scanningen er også at afinstallere sp2, hvis din WinXP-CD ikke er incl. sp2.
Se grunden her: http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 24-01-06 17:12

har prøvet at køre sfc /scannow, skriver den mangler en dll fil og jeg skal sætte Windows XP prof. cd i, det har jeg så prøvet selvom jeg har Home Edition. Så får jeg at vide det ikke er den rigtige cd.