/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
skal jeg opgive???
Fra : l200
Vist : 710 gange
150 point
Dato : 22-01-06 23:31

Hej Jeg mødte en pige på nettet for 1½ år siden, efter et ½ år opdagede jeg at hun chattede med en Mand.. Vist nok en bekendt, Snakkede om det og fik det aflivet, ½ år senere igen med min svoger, som nær havde kostet deres forhold,, fik osse det aflivet,, tiden gik og for 2md. siden rejste hun uden at snakke med mig om det. Problemet består i at jeg stadig har følser for hende.. Hun tog en weekend hjem til hendes familie på besøg, kom hjem igen mandag var lidt tavs, så blev det onsdag og hun fortalte at hendes søster ville komme og overnatte, torsdag til fredag, og det gjorde hun osse i en flyttebil, de tømte hendes, og en del af mine ting mens jeg var på job,,,anede intet. nå men nu er hun jo flyttet, men har stadig følser for hende,,snakker sommetider med hende pr tlf. Det jeg helst så, var at vi fandt sammen igen men ved ik hvad hun har lyst til, kan ik rigtig blive klog på hende,,,hmm,,,, Mon det er muligt at få gode råd???
Hun kan godt se at det måske ikke var så klogt at gøre det på den måde, tjaa hva gør man klogest i ??? elsker hende jo.....

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-01-06 23:38

Det er svært, for os, at sige noget om!

Det er noget du må afgøre med dig selv!

Hvis jeg var dig, ville jeg VENTE. - Se tiden an, og hvis hun kommer tilbage til dig, er det godt, men hvis ikke, er du nødt til at droppe det.
Som du her beskriver det, tror jeg ikke at hun er værd at samle på, men... kærlighed er en svær én!

Held og lykke!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-06 23:39

Du skal ikke opgive ...................at finde en partner som du kan regne med.
Men drop hende der ikke ved hvad hun vil. Hun er ikke parat til et forhold hvor man er to faste partnere.
Der er masser af søde piger derude.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 160 point
Dato : 22-01-06 23:39

Helt ærligt, hvad vil du dog med hende

Hun ønsker jo tydeligvis ikke en tilværelse som du skal være en del af.

Du har måske nok følelser for hende, sådan er det som regel altid når den ene vælger at slutte forhold.
Fejlen er så, at hun ikke har været i stand til at gøre det klart over for dig, at det er slut....formoder jeg da, når hun bare er skredet med flyttelæsset.
Og synes ikke hun lyder særlig troværdig eller stabil, når der har været så meget fnidder undervejs med andre.

Så mit råd er, kom over det, få fat i de ting af dine hun har taget med sig (det synes jeg er uanstændigt at hun har gjort), få styr på dig selv, og så igang med at leve et liv hvor du ikke agerer gulvmåtte for sådan en der tydeligvis tror hun kan behandle dig efter hendes forgodtbefindende.

mvh dova

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-01-06 23:48

Det lyder meget nemt, når andre siger "kom over det". og "Hvad vil du dog med hende?"

Jeg ved udemærket hvordan det er, at sidde i den slags situation som l200 sidder i! Det er alt andet end sjovt, og den primære grund til at spørgsmål som dette bliver oprettet, er, at man kan få bekræftet hvad man selv tænker, og udemærket ved i forvejen. Dette er selvfølgelig helt på sin plads, men leder igen til konklutionen, at svaret er i spørgerens (l200) eget hoved.

Kommentar
Fra : l200

Dato : 23-01-06 00:14

Er det klogest at droppe tlf opkald i et stykke tid...hmmm

Godkendelse af svar
Fra : l200

Dato : 23-01-06 00:20

Tak for svaret dova. mon ik jeg gør klogest i at tage det roligt,, og lade hende kontakte mig...