/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kasseret bil
Fra : Jimmy17
Vist : 1334 gange
72 point
Dato : 22-01-06 17:21

Jeg ved, hvordan forløbet er, når man er til syn med bilen og den bliver godkendt eller betinget godkendt.

Men hvad sker der, når den bliver kasseret??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-06 17:22

Kommer an på fejlen.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-01-06 17:25

Rust.
Rust i vanger, fjederskåle mv.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-01-06 17:25

Da tager de nummerpladerne og du må tage bussen hjem.Og fjerrne bilen så hurtig som mulig samme dag.
alimak

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 17:25

Bliver den kasseret må du hjem og få den repareret så den kommer i forsvarlig stand..
Så er det at komme tilbage og få den synet på nyt...Var det dette du mente???
Sverola

Kommentar
Fra : AlexBJeppesen

Dato : 22-01-06 17:27

Så skal bilen omsynes og slevfølgelig det den er kasseret på laves,hvis det kan svare sig
Mvh Alex

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 82 point
Dato : 22-01-06 17:27

http://www.nysynet.dk/periodisksyn.htm

Læs det hele her,,,,,,,,,,,Det bliver dt enkleste..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-01-06 17:29

Så skal den til fornyet syn med fuld betaling af nyt synsgebyr, og kan ikke nøjes med et "omstillingssyn" der er billigere.

Hvis det er særlig slemt, kan nummerpladerne inddrages og bilen får køreforbud.
Indtil den er blevet bugseret på værksted og lavet i forsvarlig/lovlig stand.

mvh dova

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-01-06 17:30

Ville gerne vide om jeg kan køre den væk fra stedet eller hvordan det går..

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 22-01-06 17:34

Tak for svaret sverola.
Fandt det hele derinde.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 17:44

Selvtak..........det blev lidt enklere for alle parter på denne måde....

Mvh Sverola