/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
IP telefoni
Fra : droslerne
Vist : 683 gange
200 point
Dato : 22-01-06 13:31

Hej
Jeg har fået en ip telefon fra K kompurter og har gjort som der der står i manualen, kørt driver ind og alt, telefonen virker godt nok når man skal ringe op og lukke og alt det der, men jeg kan ikke få lyd ud af selve telefonen.
Bruger jeg mikrofon og højtalere er der intet i vejen.
Har været inde i lyd og alt er slået til som det skal.

Hilsen Robert

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 22-01-06 13:35

Det skal lige siges at iptelefonen er over usb port

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-01-06 15:22

Har ikke lige en løsning, men har hørt at der er andre der er klistret til den samme limpind!

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 22-01-06 15:32

kontrolpanel->multimedier
fjern markeringewn ved brug kun foretrukne enheder.

Hvilket telefonprogram bruger du?
Du skal fortælle hvilken lydenhed du bruger (i X-lite: system->speaker audio device)

Jeg ved ikke hvilken software der var med k, men
http://www.xten.net/index.php?menu=download
er til at finde ud af - og kan håndtere 10 sipkonti på en gang

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 200 point
Dato : 22-01-06 15:43

Hejsa

Der er noget med din PC kun understøtter "1" lydkort eller afspilningsenhed ad gangen...

Det er det samme som når man anvender Bluetooth via USB.

Derfro skal du nok vælge det lydkort der skal være det aktive... via

Programmer >
tilbehør >
underholdinig >
"lydstyrke"

Jeg ved ikke om nubbers's løsning er bedre
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 22-01-06 16:28

Jeg har prøvet alt det i siger, men ikke spor hjælper det

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 23-01-06 15:22

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Det lykkes ikke, men har skrevet efter en forklaring hos K-kompurter, men her er de 200 point
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 31-01-06 21:30

Hej Robert
Når du hører noget fra K-Komputer gider du så ikke lige give lyd fra dig, da jeg har samme problem

mvh..Fan

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 31-01-06 22:27

Det kan du tro, jeg har hørt fra dem jeg skriver i morgen her til dig (har gæster)

Hilsen Robert

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 01-02-06 20:18

Hej jeg har fået brev Email fra K kompurter

Kære Robert,
beklager den lange svartid.
Umiddelbart lyder det som om, dine lydindstillinger skal justeres. Åbn startmenuen -> programmer -> tilbehør -> underholdning -> lydstyrke. Skru op for mikrofonen her. Skru også op for ”lydstyrke” og ”wave” og sørg for, at ingen af disse har flueben i ”slå fra”.
Vælg også "indstillinger" -> "egenskaber" -> "juster lydstyrken for indspilning" -> sæt hak i Mikrofon -> ok. Skru derefter op for mikrofonen igen.
Det var fra kompurter.

Men så har jeg været inde på deres hjemmeside og der står også en opsætning, men det hjælper ikke en dyt, jeg kan ikke få lyd i telefonen jeg kan godt ringe op og modparten kan høre jeg taler, men jeg kan ikke høre modparten.
Er det sådan at du kommer nærmere med telefonen så skriv til mig hilsen Robert

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 01-02-06 20:42

Hej igen Robert
Jeg har nu osse prøvet de forskellige indstillinger du har forsøgt, de hjælper sku heller ikke en døjt her hos mig.
Ja jeg skal nok skrive til dig hvis jeg finder ud af noget. (samme gælder dig)

mvh...Fan

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 02-02-06 20:54

Hej igen Robert
Kom i tanke om , kunne din pc godt finde telefonen da du forbandt den med USB (efter du havde indlæst driverne fra cd-rommen)