/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
fuld kåbe til yamaha 4gaer
Fra : Banshee
Vist : 1202 gange
75 point
Dato : 18-11-02 19:12

hej alle sammen
jeg håber at der er en der ved hvor man kan få fat i en fuld kåbe til en 4 gear. eller hvorfor nogle motorcykel kåber der passer på en 4gear. det skal være en af de kåber som går ned og dækker motoren!!

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 01-12-02 06:02

hej banshee, jeg har for nogle år siden set dem i t.hansen reservedels kataloget
men har ikke set dem i de nyere kataloger, jeg syntes du skulle prøve at ring til dem og høre om de skulle have en tilbage eller om de ved hvor man kan købe dem henne nu.mvh flink200

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 01-12-02 11:05

jeg kan da prøve

Kommentar
Fra : 4281Leon

Dato : 29-09-05 19:01

hej allesammen

nogen der ved om man kan få kåber til suzuki samurai? altså dem der ligner motorcykel kåber!!!!

Kommentar
Fra : flink200

Dato : 01-10-05 14:20

Hej.
jeg har lige fået en avis fra thansen,og deri var der
en lille kåbe med dobbelte forlygter,som skulle passe
til både knallert og scooter.
mvh. flink200

Kommentar
Fra : 4281Leon

Dato : 01-10-05 16:40

hej.
okay tak.... vil tage et smut til t-hansen imorgen=) havde også fået avisen men havde bare ik set den!

Kommentar
Fra : hva_satan

Dato : 15-04-06 15:26

thansen stoppede med at sælge fuldkåben i 1998....