/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dolph
Fra : Mille35
Vist : 530 gange
20 point
Dato : 22-01-06 09:13

Vi elsker Dolph i vores familie osse alle de sjove sange med ham
Men hvor pokker for eller finder vi de sange henne ?
Monkeybusiness laver osse nogen fede Mix de er heller ikke til at finde

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-01-06 09:36
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 22-01-06 09:39

Det hved jeg godt,men dem kan man jo ikke hente

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 09:47

hvilke numre er det du vil have??

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 22-01-06 09:50

Dem er er lavet .. jeg har et par stykker feks denne Skam vs Wulffmorgenthaler - The Final Countdown (DJ Ricko's Dolph Mix).mp3

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 22-01-06 10:06

Hvis du går ind på de der fildelings programmer såsom Limewire-Bearshare osv er der mulighed for at finde og downloade de derfra....Lovligt????? HHHMMMMM????
Det afgør du så selv

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 22-01-06 10:48

www.Limewire.com
eller: http://www.edonkey2000.com/downloads.php
du skal bare gå længere ned af siden, på edonkey... så finder du de gratis versioner ;D

du downloader et af programmerne.. jeg vil tro Limewire er det bedste der er også DK sprog...
du søger bare efter sangene så er der 90% chance for de er der...

Nsibsen

Kommentar
Fra : t_biele

Dato : 22-01-06 14:53

Du kan også købe en singel med sangen ARGHHH!!!. Jeg har bl.a. set den i Fona, men du kan gså købe den på www.cdon.dk du skal bare søge på dolph den koste 40 kr. så det er ikke noget vildt.
Reste af musiken er du nok nød til at finde på nettet, på den ene eller den anden måde.

Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 20 point
Dato : 22-01-06 17:09

ARGHHH!!!! -imod økologi og Hold nu kæft .....ligger inde på Limewire ....Checkede lige

mvh sverola

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 23-01-06 07:35

Tak for svaret sverola.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 23-01-06 17:11

Selvtak.............håber du fandt det du søgte...