/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bryllupskørsel?
Fra : anetteogjesper
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 21-01-06 17:52

Hej

Er der nogen der kan kan komme med et godt tilbud på bryllupskørsel?

Vi skal starte ud med at hente bruden og hendes mor og brudepigen. De skal være i kirken kl. 14. Efter brylluppet skal bruden og brudgommen + brudepige (måske barnepige og fotograf) køres ind til byen el. lign. (ca. 10 km. Væk), hvor vi skal fotograferes. Derefter skal brudgommen og bruden køres en tur, for til sidst at afleveres hvor festen skal afholdes (Vi skal være der kl. ca. 16.30-17)

Bilen må gerne være en veteranbil. Den skal selvfølgelig være pyntet og vi skal have champagne og chaufføren pænt påklædt med døråbning m.m. og det skal være inkl. i prisen.

Det hele foregår d. 18. marts på vestfyn.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 21-01-06 18:26

Klik ind på bryllupskørsel på Google, så kommer der en masse tilbud frem.Mvh. K.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-01-06 18:55

Ja, men jeg kan ikke finde nogen som er billige nok

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 21-01-06 22:34

Det skal jo være i lokalområdet, en limousine eller lign. bruger jo meget benzin, hvad med at spørge præsten eller degnen for kirken, de må da havde set og mødt en del af slagsen.Mvh. K.

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 22-01-06 00:44

hvad synes du da en rimelig pris for sådan noget er ?

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 22-01-06 09:38

Hej

Omkring 1500 kr.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 23-01-06 02:48

En limousine kører ca 4 km. på literen, så hvis du dividerer det antal km. I ønsker at køre med 4 og ganger det med 10, ja så har du den udgift og derefter kommer vask og øvrig klargøring af den store bil, chaufførens liberi tør jeg ikke gætte på, men hvis du hidkalder en håndværker for at få rep. dit toilet slipper du ikke med en timeløn under 500 kr. Hvis alt det skal være inden for 1500 kr.
så tror jeg at du må ud og finde en der har en gammel Fiat 600, sådan en er egentlig også meget
rummelig. Mvh. K.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 23-01-06 10:33

Nu har jeg aldrig skrevet det skulle være en limousine....

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-01-06 20:58
Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 24-01-06 22:25

Det med Fiat-ten var selvfølgelig en spøg, alle biler af ældre dato er jo benzinslugere ud over alle grænser, men i øvrigt er benzinudgiften jo en del af regnestykket. Hvordan er det gået med
kirkepersonalet fik du snakket med dem? Mvh. K.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 25-01-06 10:26

Hej

De kender ikke til nogen.
Det eneste jeg gerne vil have er en hyggelig tur.
Det kan godt være de er dyre i benzin, men vi skal ikke køre mere end 30 til 50 km. og selvom den sluger 5-10 kr. pr. lkørt kilometer, bliver det aldrig så dyrt. Det kunne jo også være, der var nogen, der bare gerne ville ud og opleve noget og samtidig få luftet bilen og tjene lidt på det.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 25-01-06 21:35

Jeg synes at det har været en hyggelig debat og vi har vendt det nogle gange, det har da i hvert fald givet dig lidt reklame for dit indlæg, jeg slutter med at ønske held og lykke både med det ene og det andet foretagende. Mvh. K.

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 26-01-06 03:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål