/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
wow
Fra : tom34
Vist : 562 gange
300 point
Dato : 21-01-06 16:30

kan man spille world of warcraft kun med musen, hvis man kan er det så i menuen der skal laves noget om.

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 310 point
Dato : 21-01-06 16:33

Ja du kan sagtens spille det kun med musen.. når du skal gå frem så klikker du højre og venstre mussetast ned og når du skal bruge skills klikker du på dem.. du kan jo bare ikke skrive selvfølgelig
men selve spillet er muligt.. du kan nok bare ikke gå baglæns så skal du ind og sætte det i dine options

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 28-01-06 17:35

Tak for svaret ME.alexander.