/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
navigitions anlæg til bilen
Fra : granslam
Vist : 690 gange
500 point
Dato : 20-01-06 10:12

hej jeg skal bruge et navigations anlæg til bilen
jeg har kig på en navman 520
er der nogen som har gode og dårlige erfaringer med sådan nogle
og er der noget jeg bør holde øje med og tænke på inden jeg køber et

Granslam

Accepteret svar
Fra : jesper.s

Modtaget 510 point
Dato : 20-01-06 10:25

For 5 mdr. siden købte jeg en TomTom GO700. Den er med harddisk, hvilket gør at man kan fylde kort i den, i det uendelige. Der er kort over hele Europa, dør til dør. Jeg kørte rundt i Europa i sommers, og jeg kan love dig for den var kanon. Når den skal opdateres med nye veje, med videre, er det gratis. Køb aldrig en der ikke har harddisk, da den ellers vil være forældet i løbet af få år, uden mulighedder for at opgradere, uden det koster en formue.

Jesper S.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 20-01-06 12:10

http://thansen.dk/product.asp?c=649829885&n=1200268102&pn=1628050639
http://thansen.dk/product.asp?c=649829885&n=1200268102&pn=1628050638

Her er mine bud det er klart de bedste til folk der ikke er edb nørder ;)
Jeg har selv en i310 og det virker kanon også med opdateringer
Mvh Henrik

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-01-06 12:18

Jeg bruger sel en VDO 5400 som fungerer i hele Europa. Jeg kan søge på P-pladser, apoteker, hoteller, og meget mere. Den kender ensrettede gader, gågader, indkørsel forbudt m.m. (det er der mange der ikke gør). Kører du for langt er den lynhurtig til at finde en ny rute. Det kommer an på dit behov. Er det bare for at have en, kan du nøjes med en til 2000 kr. eller måske mindre. Skal du bruge den meget, så spar ikke på pengene, det kommer du til at fortryde.

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 25-01-06 08:42

Tak for svaret jesper.s.

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 25-01-06 09:02

Held og lykke med den, og god tur hvor end den må gå hen.

Jesper S.