/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kontakt Annoncer...
Fra : Fyren19
Vist : 664 gange
20 point
Dato : 20-01-06 04:14

Hejsa...

Jeg er en fyr på 19 som søger et blad/sted hvod man kan indsætte en "kontakt Annonce" Dette skal være et sted som Feks. bladet Rapport hvor jeg mener der engang har været dette... Altså et sted hvor man kan søge "Sex"-partnere... Eller andet.. I ved hvad jeg mener

Mener også der har været et blad der hedder "Rendevous" eller i den retning med specielle kontakt annocer.. Men er ikke sikker på navnet håber nogen kan hjælpe med et svar....

Gir alle mine point til dels for et godt svar... Derfor den kun er sat til 20 ;)

Kommentar
Fra : ikazoo

Dato : 20-01-06 06:18

Du kan jo prøve scor.dk der er der masser af folk der søger sex

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 20-01-06 07:44

hejsa

der er jo da nemmere og måske bedre steder på nettet

www.scor.dk eller

www.sexdating.dk

good luck

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 20-01-06 09:39

Ja eller www.dating.dk der kan man vidst også støde på sådan noget...
Har jeg hørt