/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hvad sker der for folk ?
Fra : Trine08
Vist : 916 gange
10 point
Dato : 15-01-06 19:46

ang "tip" http://kandu.dk/tip13252.aspx

Hvad laver i lige i det tip ? Hvis linket ikke virker, eller i ikke forstår tippet,,,jammen så smut ud af mit tip....istedet for at fylde det op med "jeg fatter ikke noget...siden virker ikke...Hvor er Elvis"

Jamen altså.. tippet har ligget der i 10 min.. jeg skal nok opdage at linket ikke virker, og sende et nyt link ind....
Slap dog lige af man...

Det kan godt være det ikke er et tip...men blot er lidt sjov istedet for...
At i så muligvis ikke syntes det er sjovt, er en anden sag..
Mit problem er at i bedømmer noget som i ikke har set... og som i tilsydenladende ikke forstår noget af.

Så mit spg er... hvad laver i i mit tip ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-06 19:50

Slap selv af.
Hvor meget fatter du?
Sur fordi du ikke fik 500 stjerner.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-01-06 19:52

Har først lige set det nu og synes ikke ligefrem at du bør føle dig så indineret og pikeret af responsen på et ikke afprøvet link der ikke virker.

"Det kan godt være det ikke er et tip...men blot er lidt sjov istedet for..."

Jeg venter i spænding

Ziggy99

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 19:55

Nej Teil, jeg er hamrende ligeglad med hvor mange stjerne jeg for.
Det platte er blot at nogle bedømmer noget, hvis ikke man kan se det, eller forstår det.

I går loggede jeg ind på dit tip: http://kandu.dk/tip13237.aspx og valgte IKKE at komentere det (give det stjerner) da jeg ikke fattede hvad tippet var.

det viste sig så, at tippet blot var: Et pyramidespil er kendetegnet ved en pyramidestruktur hvor nye medlemmer placeres i bunden af et hierarki. Deltagerne tjener penge ved at hverve nye medlemmer som kanaliserer penge opad i pyramiden.

Pyramidespil er beslægtet med multi level marketing.

Hvilket alle mennesker ved... Det tip var SIMPELTHEN så ringe,,,at jeg ikke fattede det...

Men,jeg undlod dog at bedømme det, da jeg troed at jeg bare ikke forstod det.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 15-01-06 19:58

Trine, Trine, Trine. Nu går der vist Arne i den for dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-06 19:58

At du var så dum troede du ikke selv på,
man lærer så længe man lever.
Håber det gælder for dig også.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 19:59

Ziggy99< siger du at jeg ikke skal være sur over en dårlig bedømmelse på et ikke afprøvet link der ikke virker. ????

Det tyder på du ikke ahr læst hele tippet, da jeg senere sender et nyt link ind der virker.

At jeg muligvis ikke rammer din humor, beklager jeg så.
men lad for guds skyld være med at bedøm noget du ikke ahr set..det er da menningsløst.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 20:03

Det er sgu ikke nogle særlige brugbare agumenter i kommer med.
Kan kun tolke det somom der ikke er nogle.

Teil< ja, jeg er nok ikke så klog..
send endelig flere tips ala dem med MLM, det er der sikkert mange der vil sætte pris på.
Hvad skulle vi dog gøre uden din kæmpe viden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-06 20:19

En god måde at vise link, er måske den jeg selv bruger. (når jeg husker det)
surf ud til stedet > h-klik på adresselinien > åbn din browser > sæt ind > enter
Nu kan du evt. opdage, at nogle hjemmesider ikke vil linkes ind til en delside på deres "site"
Og så er der kun den trange vej og guide hele vejen til "målet"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 20:57

Ups! ..

Pas nu på der ikke kommer en vis herre - og fortæller dig, at din opførsel er præ-menstruel

Trine for pokker. Du kender da godt REGLERNE herinde, ik?!

Du er kvinde - du er "dum i nakken" - du skal holde din bøtte - og se "smuk" ud...

BASTA

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-01-06 21:13

"Ziggy99< siger du at jeg ikke skal være sur over en dårlig bedømmelse på et ikke afprøvet link der ikke virker. ???? "

"Det tyder på du ikke ahr læst hele tippet, da jeg senere sender et nyt link ind der virker".

Jeg har læst HELE tippet.... det er ikke så svært, da jeg kan læse og forstå dansk. ...Og det er da helt fint at du på et eller andet tidspunkt finder ud af at sende et tip..link, der due.

Hvordan vill du selv reagere på et tip...et link der ikke virker???

Hvor er din humor...haha 10 p til den kvinde der sender et ubrugeligt link

Men som du ser (gale kvinde) så har jeg ikke bedømt dit tip....hvordan skulle jeg dog kunne det???

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 10 point
Dato : 15-01-06 21:17

Vel skal Trine ej

Jeg vil gerne komme dig til undsætning Trine - i hvert fald med hensyn til bedømmelse af 'tip', for der er osse noget jeg har undret mig over dér!

Nogle skriver som kommentar: 'Det kender alle!' og derefter giver de nul stjerner til tippet..
HVOR pokker ved folk dog fra at 'Det kender alle' ?? Jeg bliver sur når jeg ser det - jeg har set et par gange at der efterfølgende er skrevet af andre der bedømte sådan et tip : 'Det var nyt for mig' eller noget i den retning.

Husk på - man er ikke tvunget til at bedømme noget tip - man kan blot klikke videre uden at foretage sig noget som helst - og hvis man føler at man har noget nedladende at sige..så kan man sige det til sig selv! Folk der sætter tips ind, gør det vel ikke for at genere nogen?
... Eller....det er der måske nogle få der så gør alligevel men dem kender vi, det er de samme som skriver hånligt og nedladende til andre.

God vind derudad Trine.

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 21:25

Ziggy99< som du kan se, siger jeg netop til Teil, at jeg ikke bedømte hans tip, da jeg umilbart ikke forstod det. (jeg gik udfra at der måtte være noget i tippet jeg havde overset) Hvilket jeg så senere finder ud af,,, at det var der ikke.. tippet var blot: En meget kort forklaring på hvad Pyramidespil er !

Man kan da godt sige at det er meget sjovt at give 0 stjerner til et tip, hvor linket ikke virker.
Men man kan også sige det er lidt synd.
Og der er nok heller ingen der er intreseret i at jeg laver et NYT tip hvor linket så virker....

jeg siger heller ikke at netop DU har bedømt tippet.
Men jeg beder dig en anden gang (hvis du skulle komme ud for det) IKKE at bedømme et tip
som du ikke har chance for at se (link virker ikke)
Med din udtagelser her i tråden, lyder det nemlig somom at du godt kunne finde på det.

Næste gang at en sender et tip med et link som ikke lige funger, skal jeg så spamme tippet til med at linket ikke virker ?
Tilfældigvis virker mit link IKKE......
MEN det kunne ligeså godt havde været fordi linket ikke virkede i IE browseren.
Altså, folk kunne ligeså godt havde brokket sig, fordi linket ikke lige virkede i deres browser eks....
en anden dag...

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 21:36

Tak for svaret vil.du.

Kunne heller ikke lige forstå det.
Syntes at det er underligt hvis jeg er den eneste der mener at det her ikke høre nogle steder hjemme.

Go vind til dig også.
Dejligt med en kandu bruger der tør sige sin menning, og ikke føler sig presset til at deltage i ryg-klapper klubben.

Birgitta< hvis du læser dette, så er den her til dig: http://www.jokefrog.com/flash/who-let-the-dogs-out.shtml
ja, og Teil, hvis du er kvinde, så er den også til dig.
Se den anyway, der er ihvertfald et eller andet kvindelig dumhed over dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 22:04

Hø hø, glem nu ikke, at den der dytter i trafikken, har mere kontakt, til den del af hjernen, vi har tilfælles med en blishøne....og det er ikke noget, man skal være stolt af.

Ps..Var dit seneste link en hjemmevideo?! ..

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 22:09

Ja, det er fra den aften af Bigitta og Teil kiggede forbi.

Men Creamy, du må da give mig ret ?
det er da menningsløst at dømme et tip man for så vidt ikke har set, eller er det bare mig der er helt væk fra vinduet ?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-01-06 22:13

"Med din udtagelser her i tråden, lyder det nemlig somom at du godt kunne finde på det"

Du har en livlig fantasi eller et trist liv....Jeg kunne aldrig drømme om at vurdere et tip eller kategori hvori jeg ingen interesse har.

Når jeg skriver et tip.... så er det bedømt efter ca. 2 min. og hvis jeg havde skrevet et ubrugeligt tip ville jeg blot trække på skulderne og smilebåndet over de ironiske kommentarer som det ville medføre.

Jeg har nu erfaret, at det drejer sig om og jeg ville aldrig have bedømt dit "tip"..trust me

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 22:22

Helt seriøst, her får du min mening..

Jeg skrev til kandu allerede dagen efter, at det nye system var kommet på banen. Ved du hvad jeg skrev?!

Jeg skrev, at lige præcis det du laver her (skaber dig over folks bedømmelse af et tip) ville blive den næste store "trend" på kandu.. Og man må sige, at jeg fik ret

Fatter ganske enkelt ikke, at kandu ikke bare lukker den skide tip sektion. Det er sq efterhånden som at åbne den blå avis..

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 22:35

Tippet er jo netop ikke bedømt...
Nærmest ingen af dem der har bedømt tippet, har set tippet.
Det er deri problemet ligger.
Det har ikke noget at gøre med om jeg har fået 0 eller 100 stjerner for det tip. Det er en prænsip sag..

Ang at skrive til kandu. jeg tror de er ret trætte af og modtage alle de beklagende mails folk konstant sender dem.

Jeg syntes det ville være synd at lukke tip sektionen.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 15-01-06 22:37

Næste store trend ??
EN har brokket sig over noget ang tip (bedømmelse af et ulæst tip)
Og straks konstatere du, at du havde ret ??!
hehe LOL somom....
ja,,,whatever

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-06 22:39

Jamen, deri tager du fejl Trine. Kandu er faktisk glade for den respons de får

Desuden er de udmærket klar over, at det faktum at man nu kan sidde på sin flade røv og se diverse bruger bedømme sine tip - ikke kun er en fordel..

De ved, pointfnidderen om og om igen