/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Til Horst
Fra : TheRipley
Vist : 785 gange
100 point
Dato : 13-01-06 19:07

I anledning af KanDu's nye brugerside sidder jeg og roder gamle spørgsmål igennem

Jeg har fået point af dig, men du skrevstadigvæk noget jeg ikke fattede et kvidder af, og jeg jeg er nysgerrig, så jeg vil gerne vide om det hele endte i fryd og gammen........

Og KanDu har lavet en ny side der heder svar privat, så giv mig lige et hint -

Knus Ripley

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-06 19:17

Hej Ripley..

Jeg hænger lige på her.

Tror nemlig det er "den røde mand" du ikke fatter et kvidder af - og det gør jeg heller ikke

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-01-06 19:26

Hej Creamy,

Så er vi to der er nysgerrige - spændende om vi bliver klogere

Horst du er da nødt til, at give en forklaring, du tog det som en selvfølge, at jeg vidste det - det gør altså hverken jeg eller Creamy, så fortæl lige, hvad det betyder......

Hilsen (en nysgerrig) Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-06 20:16

Tjae.....her på Kandu hedder det blackliste, andre steder (datingsiden Boyfriend f.eks.) kommer der måske en "rød mand" der fortæller, at en bruger er uønsket hos en anden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-01-06 20:42

Hvorfor skriver I ikke bare til Horst privat???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-06 22:19

Man kan ikke tildele en bruger point privat, birgitta

Og (min personlige mening) er, at blot fordi det nu er muligt at skrive "private indlæg" - så er det absolut ikke noget man bør gøre til en vane..

LOOOOL ....Om ½ år sidder alle og skriver sammen "privat" - og kandu lukker butikken!

Slut med vidensdeling. Det hele ordnes "privat"

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-01-06 10:10

For resten er spørgsmålet jo om noget Horst har skrevet om i et åbent forum, så jeg tror ikke jeg krænker hans privatliv ved at spørge her.

Og synes stadig det er OK at give point, for at få svar på ting man gerne vil vide

Hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 23-01-06 21:43

Tak for svaret creamygirl. Jeg tror aldrig vi bliver klogere

Hilsen Ripley