/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
dansk metals løn statestik
Fra : CCjunior
Vist : 2506 gange
50 point
Dato : 11-01-06 16:02

For 2-3 uger siden fik vi tilsendt en lønstatestik fra dansk metal, men min er sq blevet væk i flytte rodet.
Jeg skal til løn forhandling i morgen og ville gerne ha den med.
Er der nogen der ved hvor jeg finder den , eller kan scanne den ind og maile til mig..

Junior

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-01-06 16:07
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 11-01-06 16:13

Kig evt. under dit lokale Metal forbund, mit er Grenaa http://www.metalgrenaa.dk/ og de har lønstatestik i menuen ude til venstre http://www.metalgrenaa.dk/B00lonstatistik.html
Go' forhandling
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 13-01-06 14:44

Tak for svaret CLAN.

Der er self ikke en fra Århus, men så brugte jeg bare Viborgs... der var gennemsnittet højerer end Grenå

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-01-06 17:27

Takker for points... glad for du ku' bruge svaret