/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Bluetooth og lyd på windows
Fra : grovfugl
Vist : 550 gange
500 point
Dato : 10-01-06 20:44

Hejsa. Jeg har købt et plantronics 590 headset. Det er trådløst via bluetooth, og virker fint med min mobiltelefon. Problemet opstår, når jeg vil bruge det til at høre mp3er, mens jeg bevæger mig rundt i lejligheden (eller - går jeg ud fra - hvis jeg vil bruge det til skype. Min bluetooth dongle er af mærket creative, og den finder headsettet uden problemer, ganske som den finder min telefon. Og den kan oggså forbinde computeren til headsettet, starte "my audio gateway". Og jeg kan hitte ud af at skifte den "sound device" som Windows Media Player spiller igennem til "Bluetooth Audio". Og... ingenting. Ingen lyd i headsettet, og ingen lyd i højttalerne (hvad der jo altså heller ikke skulle være).

Efter alt at dømme er der ingen ting galt med hverken donglen eller headsettet. Erfaringsmæssigt ved jeg, at det sandsynlingvis er mig der har forsømt at tænke på et eller andet, så det håber jeg, at I vil hjælpe mig med at komme i tanke om hvad er. Mange Hilsner, grovfugl

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-06 22:03

Tryk på lydinstillinger i kontrolpanel og se om der ikke er et flueben i slå fra på evt line out
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 500 point
Dato : 11-01-06 22:06

Du kan også vælge om det er headphoneindgang på forside eller bagside inde i lydindstillinger

Godkendelse af svar
Fra : grovfugl

Dato : 25-02-06 08:36

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-02-06 17:40

Takker og bukker. Virkede det så
Mvh Sune