/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Downloadning af musik
Fra : nullerbullerpige
Vist : 1270 gange
100 point
Dato : 10-01-06 12:26

Hej

Jeg vil gerne hente noget musik fra nettet. Det skal både være lovligt og gratis.
Nogen som kender nogle sider??

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 10-01-06 12:38
Accepteret svar
Fra : fusses

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-06 12:39
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-06 13:15

Tæt på gratis og lovligt:
http://www.mp3search.ru/
Kun 10 cent per nummer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-06 13:16

Og så er der også www.dba.dk og føtex

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 10-01-06 13:20

Og så er der jo også gratis syre her http://www.karma.dk/media.htm#nye_mp3er;-)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-06 13:32

Der er http://www.mymusic.dk/ masser af gratis og lovlig musik, måske også noget for din smag, det er ikke de kendte bands der færdes der

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 10-01-06 15:30

Det BEDSTE efter min mening: www.allofmp3.com

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 10-01-06 15:33

Og på allofmp3.com er der ingen begrænsninger på musikken. Når den først er hentet, kan du gøre med den hvad du vil! (Kopiere, brænde osv.) - Der er masser af begrænsninger på licensbeskyttet musik, (Som man køber i på f.eks. bilka's, føtex's, cdon's osv netshops) ofte virker numrene heller ikke!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-01-06 17:07

Hejsa
Du kan jo prøve at gennemgå de links som er på mit gamle tip http://www.kandu.dk/Tip5421.aspx
Hvor mange der stadig er aktive, må du selv finde ud af... der er nok at ta' af
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : octopussy

Dato : 16-01-06 14:30

Om det er lovligt ved jeg ikke, men her er et par sider, som der ikke kræver nogen installation af noget fildelings program. Her kan du hente mange nye og kendte sange, såvel som gamle klassikere direkte fra hjemmesiden og ned på din computer eller mp3-afspiller.... Det minder derfor på ingen måde om kazza og hvad de ellers hedder de ulovlige.....

Held og lykke...

www.mp3world.com

www.mp3000.net

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 09-02-06 09:13

Tak for svaret fusses.