/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder?
Fra : Yumatci
Vist : 2084 gange
100 point
Dato : 07-01-06 19:45

Hej er der nogle der ved hvor jeg kan finde eller har nogle guitar noder og akkorder til Gasolins sange især til midt om natten? så ville jeg blive meget glad

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 07-01-06 20:12
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-01-06 20:13

http://www.tabfind.com/
Se dig lidt rundt her ............det er ikke sikkert at netop Kim Larsen er at finde her men du har da til et stykke tid

mvh sverola

Kommentar
Fra : Bowie112

Dato : 09-01-06 23:36

Jeg spiller den i
Hmol-G

Altså:
Hmol G
Strisserne kom før vi ventede dem - Og så videre! Og til sidst et A hehe!