/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Nogen der vil sælge en dukke?
Fra : rosekamp
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 06-01-06 12:22

Jeg leder efter en Baby Annabel eller en Baby Born. Er der nogen af jer der evt. har en til salg? Jeg har besluttet mig for at min nye hobby skal være at lave dukketøj - men det kræver jo ligesom en dukke

Jeg har prøvet at kigge på G&G, DBA og Papkassen men har ikke fundet noget endnu.

Rosekamp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 12:29

Hvis ikke nogen har en dukke til dig, så kan du prøve på www.qxl.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 13:54

rosekamp.... der er en dukke på qxl, auktionen stopper indenfor 24 timer. Du kan nå at være med selv om du ikke endnu er oprettet som bruger, du skal oprettes som bruger, men du behøver ikke sige ja tak til aktiveringskoden, så kan du kun være med to gange= du kan byde på to auktioner, derefter skal du bruge en aktiveringskode

http://my.qxl.dk/search/searchelse.asp?txtSearch=dukker&Catg=1&SearchType=0&InTitleAndDesc=1&catalog=0&Adv=1&PageNum=1

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 21-01-06 20:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål