/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Reg filer i en package and deployment
Fra : adam
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 01-08-01 10:45

Jeg prøver at lave en installer til et af mine projekter i VB med package and deployment, det virker bare ikke helt efter hensigten. For når jeg tilføjer en reg fil til installeren, som det så er meningen skal køres når setup programmet køres, så får jeg afvide det er ikke en valid reg fil.

Min fil ser således ud :

******************************************
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings\SocUp\timer]
"LastTime"="7-10-01"
******************************************

Er dette noget jeg gør forkert eller er det VB som ikke kan køre reg filer i en setup?

Adam

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-01 15:08

Hej

Må jeg foreslå Install Shield / Install Shield Express til at generere
installationspakker. Der kan man få kørt reg-filer oma. Jeg har ofte
anvendt den i professionel sammenhæng uden problemer.
Jeg mener at den findes som shareware/demo.
Det gode er at man kan bruge den (næsten) uden at tænke hvis man skal
lave en simpel installation.

mvh
K.P.Olesen

On Wed, 01 Aug 2001 08:45:07 GMT, "adam" <adam.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg prøver at lave en installer til et af mine projekter i VB med
>package and deployment, det virker bare ikke helt efter hensigten. For
>når jeg tilføjer en reg fil til installeren, som det så er meningen skal
>køres når setup programmet køres, så får jeg afvide det er ikke en valid
>reg fil.
>
>Min fil ser således ud :
>
>******************************************
>REGEDIT4
>
>[HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings\SocUp\timer]
>"LastTime"="7-10-01"
>******************************************
>
>Er dette noget jeg gør forkert eller er det VB som ikke kan køre reg
>filer i en setup?
>
>Adam
>
>--
>Leveret af:
>http://www.kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : adam

Dato : 03-08-01 22:46

Tak for svaret K. P. Olesen, det virker jo.

Adam