/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Min første MC
Fra : Peter.ab
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 05-01-06 19:08

Nu skal det være!
Jeg skal have en mc inden sæsonen starter i år...

Jeg har set på en Suzuki gsx-r 250, nogen der har erfaringer med denne?
Har de nogle fejl som man skal være specielt opmærksom på?

Eller har I et forslag til en bedre model?

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 05-01-06 19:47

Min første M/C i nyer tid var en "Virago 250 cc" Yamaha og susuki har det samme syn på kvalitiet DVS de er lige gode. Jeg kør på en "Virago 535" nu og er meget glade for det. Husk at det er en slags chopper og ikke en sports maskin. Der findes mange hurtig maskiner.....

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-06 20:10

Suzuki er et godt valg, og kvaliteten overgår langt de andre populære japanere.

De seneste år er der blevet solgt flere nye Suzukier end Kawazaki, Yamaha og Honda tilsammen, netop fordi det er gode maskiner og til noget lavere priser.

En GSX-R250 er en fin lille maskine.
Men .....kun hvis man kan vænne sig til at køre på noget der størrelsesmæssigt ikke føles af ret meget mere end en knallert.
Altså ikke motoren, men selve maskinen.

Men ok, det er da en fiks lille sag, der hvis den behandles ordentligt, ikke volder de større problemer.

Nu ved jeg ikke hvor meget du har tænkt at ofre på sagen, og om det absolut skal være så racerpræget, men ellers, hvis det ikke skal være nyt, ville jeg foreslå et godt brugt eksemplar af en Suzuki GS 500E.
Den fås både til stort og lille kørekort, og er den mest stabile og driftsikre maskine der nogensinde er lavet.

Jeg kører forresten selv på en 25 år gammel Suzuki 400

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : Peter.ab

Dato : 05-01-06 21:46

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : gisling67

Dato : 29-01-06 00:51

Hejsa peter

Kik ind på
http://www.sitecenter.dk/daltonbanden/hjemmeside/

Der er en nogle du kan spørge om hvordan de kører. mm. mv.
vh gisling