/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFSMW indæt rigtige disk fejl
Fra : surfboard837
Vist : 697 gange
40 point
Dato : 05-01-06 07:20

Efter jeg har installeret spillet og skal til at spille kommer computeren og siger at jeg skal indætte den rigtige disk. Den rigtige sidder i og sillet er ikke en kopi jeg har lavet en test på internettet hvor man kan checke om en computer kan køre spillet og den siger at min computer burde kunne køre hvad skal jeg gøre plz help

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 05-01-06 09:58

Måske et tåbeligt spørgsmål men relevant, har du et ekstra drev altså en brænder i?

Hvis ja, prøv at sætte skiven i den i stedet.

Peter

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 05-01-06 10:14

ja men der står på disketten at den kun kan køre i et DVD drev og mit brænder drev er CD-rom drev

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-06 11:04

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=913

prøv at downloade den her - du kan så vælge at køre en tom cd - det kan være det lykkes - her gik det godt hvor jeg installerede det hos bekendte

Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-01-06 13:10

halløj miritdk
det er en foældet version du henviser til....med masser af fejl i.

seneste version er 3,47
eller version 4.03 som du kun skal installere hvis du har SCSI drev eller fysisk tager
kablerne fra dine alm. cdrom-drev (ide) når du skal spille

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 40 point
Dato : 05-01-06 14:17

Har du installeret spillet fra den cd/dvd du har? Og har du flere cd rom dreve/dvd dreve? I så fald, skal du huske at bruge det samme drev til at spille med, som du installerede med (håber du kan følge mig)

Men du kan ikke afspille et dvd medie i en cd rom afspiller...

Kommentar
Fra : surfboard837

Dato : 05-01-06 14:52

ja det er en samme den hardisk jeg installerede det på hedder /:D men mit DVD drev hedder /:E og der kan man jo ikkke gemme spil på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-06 15:13

halløj dk - det er også rigtigt - en af de smuttere der åbenbart bare skal høre med - tak for din opmærksomhed

Godkendelse af svar
Fra : surfboard837

Dato : 14-01-06 17:26

Tak for svaret ostemanden.