/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
beskedstone 6230i
Fra : henham
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 04-01-06 11:10

kan man ikke gøre beskedstone ved enkelt bib højre end den er syntes ikke den er ret høj har skuet helt op

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-01-06 11:23

Kan du ikke inde i indstillingenrne for Toner under på Signal ved besked, skifte til stigende signal? ved altså ikke om det virker, da jeg kun har vibration på min, det med lyden ved beskeder irriterer mig

Clou

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 04-01-06 12:23

Lyden skal inde i indstillinger stå til højeste og er det ikke højt nok har du kun muligheden for at få den højere ved en opdatering af telefonen, hvis den altså ikke er iorden

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 04-01-06 13:37

Under indstillinger/toner/signal ved besked, skal du vælge "ringetone"
Så ryger du ind i dit galleri, hvor du kan vælge alle former for rinegtoner m.m. som skal være din besked tone.

Her finder du en som passer (du finder sikkert ikke den type di leder efter) er der ikke en som lyder som du gerne vil have, skal du lave en.
Indspil et enkelt BIB, og skru lyder op digital, gem den fil på telefonen og vælg den, så virker det.

Er ovenstående for bøvlet, vælger du indstillinger/toner/ "ringestyrke" den skrues så op til "5" vælg så en besked tone, nu bliver den høj.
Dette betyder også at dine ringetoner blive høje, men du kan vælge at de skal være stigende, så ringer de lavt de første par ring.

Kommentar
Fra : mobilvest

Dato : 10-01-06 11:03

Nej, desværre det kan du ikke

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 10-01-06 21:03

Det kan jeg altså på min ?