/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Call of Duty 2
Fra : pjevs_dyret
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 03-01-06 16:14

jeg er kommet godt igang med call of duty 2.
men kan ikke komme forbi det der sted hvor man skal forsvarge en by....
det er hvist nok 1. - 2. mission med britainen.............................................

?nogen af jer der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 210 point
Dato : 03-01-06 16:25

Hej.

Her er en side med "walkthrough" (hvordan man gennemfører banen) til alle missionerne i hele spillet: http://www.gamespot.com/features/6136916/p-5.html
Linket peger til British Campaign One som er den første serie missioner for Englang. Jeg tror det er dem du er igang med.

Håber det hjælper dig på vej.

Godkendelse af svar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 05-01-06 20:40

Tak for svaret Harlekin. det er jo det samme som før men jeg syndes at jeg skal være flink ved dig og give dig de 200 points!

men var glad for at jeg kom til at sende det !2! gange!!!!!