/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
dating side
Fra : mobergkl
Vist : 717 gange
200 point
Dato : 21-12-05 18:37

Hej kandu.. Jeg leder efter en dating side der kun skulle være for forældre med hjemmeboende børn..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 18:51

Hvis en sådan dating side findes, kan du sikkert finde den her:

http://www.frit-lejde.dk/

Danmarks store guide til dating på nettet.

Accepteret svar
Fra : Klojs

Modtaget 210 point
Dato : 21-12-05 19:16

http://www.singleplus.dk/

Kender du så www.singlemom.dk ? Det er ikke en datingside, men et forum for enlige mødre/fædre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 19:22
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 19:25

Klojs og Eyvind -> Hvorfor tror I at spørgeren er single??? Det skriver han/hun da intet om!

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 21-12-05 19:31

Nu er det jo ikke os der har kaldt siden for singleplus....og siden opfylder spørgerens betingelser...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 19:38

mobergkl - du skal ikke tage dig af "arne.jakobsen" som har en lidt svær berøringsflade til livet i al almindelighed..................men alle har jo lov til at være her på Kandu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 19:41

Eyvind -> Du har absolut ingen som helst viden om mine berøringsflader. Så hold dog op med sådan noget bræk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 19:45

Ups psykoarne.

Var din kommentar et svar på sp? Er det noget du har forstand på? Nej vel!! Så synes jeg, at du i henhold til dine egne regler, skulle stoppe piben ind og fise ud af tråden. Men det er måske anderledes, når det er dig der blander dig?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 19:46

Een ting ved vi, at enhver flade på dig er forbundet med ubehag.....

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 21-12-05 19:48

Sådan Klumme...pist væk igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-05 19:56

LOOOL den virker. En slags ignorerknap

Godkendelse af svar
Fra : mobergkl

Dato : 21-12-05 20:00

Tak for svaret Klojs. og tak til jer andre.. mine point går til dig da du var den hurtigste med det rigtige svar.. Er forresten ikke single..
MVH kenneth l

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-05 20:09

- Så havde Arne alligevel ret.....................sig det ikke til ham.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 21-12-05 20:30

Velbekomme og mange tak for point

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 20:44

Der kan I bare se. Kenneth er IKKE single. Lær for pokker at læse spørgsmålet før I svarer på det.

At Kenneth alligevel kunne bruge svaret, er jo helt fint.

Jeg vil som sædvanligt ikke nedlade mig til at kommentere Klamme Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-05 01:55

Som sædvanlig.... hør nu her du patologiske løgnhals.. det gør du da ind i mellem. Men okay....Det er ikke så ofte mere, efter du har set, at du hver gang blir klædt af til skindet, så alle og enhver kan se hvilket modnydeligt dyr du er.

Og det med single havde jo ingen betydning, så du havde ikke behøvet intrigant som sædvanlig at bringe dette ind i tråden..... du kulle bare lige endnu engang belære nogen om noget..... Psykopat.

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 22-12-05 07:47

Men arne, du kommenterer så bare klumme alligevel ved at sig at du ikke vil kommentere ham. Er du skizofren...for så forstår jeg da meget bedre din adfærd og så kan du jo ikke gøre for det, men du kan huske at tage dine piller.