/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hjælp melody
Fra : vmax_jakobdrengen
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 17-12-05 17:35

hey r der ikk nogle der ved hvaffor nogle tuningsdele som passer fra andre knallerter o så over på en melody

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-12-05 20:30

ingen...
Hvis du er heldig, så kan du bruge membranplader fra andre scootere, men jeg ved ikke hvilke
Hvis du kan trylle lidt og er fiks på fingrene, så kan du evt finde en karburator som passer.
Hvis det er en DellÓrto du har, så burde der være muligheder der.
Stemplet til cylinderen fås i overstørrelser, så den kan du passende få boret op.

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 18-12-05 20:32

okay men d kender ikk nogle tuningssider til en melody

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 19-12-05 19:38

nej, desværre. det er jo en gammel sag, som der ikke er mange tilbage af.

Kommentar
Fra : vmax_jakobdrengen

Dato : 21-12-05 17:36

okay men kan man ikk tage tuningsdele fra andre scootere o sætte over å... kender i nogle scooter dele som passer over på en melody

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 21-12-05 17:43

Der er ingen scooterdele som passer på. Den er jo bygget på en helt anden måde end de nye scootere.