/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
gummidupper til stoleben
Fra : hovsada
Vist : 19113 gange
100 point
Dato : 16-12-05 10:06

hvor mon jeg kan få sorte gummidubber til mine stole(firkantede og runde)
har prøvet forskellige isenkræmmereog byggemarkeder. Stolene er produceret i Italien i 1988.
Findes der et firma, som laver forskellige typer ?? Email til importøren giver ikke noget resultat !
Hjælp (Stolen hedder DR.Glob - Phillip Starck))

Kommentar
Fra : keysersoce

Dato : 16-12-05 10:45

Har du overvejet det lokale hjælpemiddelscentral og nogle fødder til Stokke eller krykker. De fåes i flere størrelser og farver. Eller måske Matas de har også nogle gange disse dupper.

Accepteret svar
Fra : ElseR

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-05 12:19

Søg på dupsko, så kommer der en masse frem, f.eks.
http://www.gottfred.dk/Dupsko.asp

Jeg har netop selv købt nogle sorte "sko" til firkantede rør (30 x30 mm) i Bauhaus Aalborg, og de havde faktisk en del at vælge imellem.

Mvh Else

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 16-12-05 12:49

Tak til Else- det ser rigtigt ud-lige hvad jeg søgte HURRA- du får pointene senere !

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 16-12-05 23:35

Tak for svaret ElseR.
hermed som lovet-
endnu engang mange tak-
finder nok det jeg søger når jeg får tid i næste uge-
G