/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
apassionata - hesteshow i århus
Fra : ahtn
Vist : 2496 gange
100 point
Dato : 15-12-05 20:56

hej
er der nogen der har set showet - er det pengene værd (300-400 kr). jeg læste et sted på nettet at nogle ikke syntes det var pengene værd, bla. fordi de ikke kunne se ret meget.
er der nogen der ved lidt mere ? feks. hvor længe varer showet ?
jeg påtænker at købe en billet til min far (80 år).
mvh. aht

Accepteret svar
Fra : vivi1959

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-05 23:18

Hej ahnt.
Det er et supershow. jeg mener at kunne huske, at det varer omkring 2 timer. Man kan jo altid være uheldig at få en skidt plads, her som alle andre steder. Dog synes jeg kun du bør købe billet til din far, hvis han holder af smukke, utroligt dygtige ekvipager og klassisk musik, eftersom det jo er hovedingrediensen i dette show. Du burde så selv tage med, så I er 2 om den store oplevelse, som jeg syntes det har været. God fornøjelse.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 15-12-05 23:30

Min datter på 13 dengang så showet sidste år da hun er en gal hestefan. Showet varede 2 timer incl pause som et almindeligt teaterstykke. Hun fik 2 af de dyreste billetter i julegave af os til 400 kr stk. Hun synes det var et flot show, men ikke så flot at hun ville se det igen. Hun havde en veninde med som også er vild med heste.

hun har fået reklamen igen iår for showet, men var ikke voldsomt interesseret i at se det igen.

Kommentar
Fra : sacho

Dato : 02-02-06 21:37

jeg har set showet i århus. og det var bare super. det var smadder flot.
så hvis men kan lide det lidt klassisk så er det bar edet du skal gøre. jeg købte den billige billet, og jeg havde bare en god plads.

Godkendelse af svar
Fra : ahtn

Dato : 09-08-06 22:35

Tak for svaret vivi1959.