/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Trådløs forbindelse til PS2
Fra : esseman
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 13-12-05 19:40

Hej Jeg har en Ps2 og kunne godt tænke mig at få den koblet på mit trådløsenetværk,, til dette har jeg fundet følgende og ville høre om der er nogen af jer der har nogle erfaringer med denne enhed.
SMC SMCWEBT-G 108 MBIT ACCESSPOINT
Jeg ved godt at der her står Accespoint,, men denne skulle også kunne connecte printere og gamin consols se her
http://www.computerne.com/showProd.asp?prodID=97582

Mvh Esseman

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 14-12-05 09:55

Jeg har selv samme problem, og søgte efter løsningen for lang tid siden, men er endnu ikke kommer på nettet med min PS2.
På denne side kan du finde den fornødne information til at få din PS2 på nettet, trådløs.

http://dk.playstation.com/networkgaming/story.jhtml?storyId=300335_da_DK_GUIDES&linktype=SSL

Der er noget ganske udmærket information på den officielle playstation hjemmeside.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-02-06 18:25

Jeg har købt et acces point, og min os2 kom online, men din router skal understøtte "brigde" funktionen.